قالیشویی در قیطریه

امتیاز بده، صدات مهمه!

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-khhkmcuw’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

بهترین قالیشویی قیطریه و دلایل محبوبیت آن

بدون شک در کلان‌شهری چون تهران مجموعه‌های زیادی وجود دارند که با تأکید بر کیفیت خدمات و بهره‌گیری از مدرن‌ترین دستگاه‌های فرش شویی در پی جذب مشتری هستند اما آیا این ادعا به‌تنهایی ضمانتی برای اعتماد به آن‌ها خواهد بود؟ از نگاه شما چه دلایلی سبب می‌شود تا یک قالیشویی در قیطریه بتواند اعتماد مشتریان را جلب کند؟ آیا تابه‌حال به دلایل محبوبیت یک قالیشویی خوب در قیطریه فکر کرده‌اید؟ اگر برای یافتن پاسخ این سؤالات کنجکاو هستید در ادامه با ما همراه باشید.

• 5 دلیل محبوبیت  قالیشویی فارسی

5 دلیل محبوبیت قالیشویی فارسی

مجموعه بزرگ قالیشویی فارسی از سال 1384با مدیریت آقای کشمیری فعالیت خود را درزمینۀ شستشو و رفوگری فرش آغاز کرده است و امروز با بیش از 15 سال سابقه یکی از بهترین مجموعه‌های قالیشویی محدوده قیطریه به شمار می‌رود. این مجموعه که کارخانه‌ای مستقل به مساحت 3000 مترمربع است با مجهز بودن به جدیدترین دستگاه‌های مدرن قالیشویی و همچنین با دارا بودن گرمخانه گازی قادر است فرش‌ها را به بهترین شکل و بدون آسیب شستشو دهد. ترمیم پارگی فرش، ریشه بافی، شیرازه دوزی، رنگبرداری، لکه برداری و مبل شویی در منزل، از دیگر خدماتی است که این قالیشویی در قیطریه ارائه می‌دهد. اما در کنار این خدمات دلایل دیگری نیز وجود دارد که سبب محبوبیت قالیشویی فارسی شده است که عبارت‌اند از:

قالیشویی قیطریه

1. بروزترین تجهیزات شستشوی فرش:

اگرچه زمان شستشوی فرش توجه به نوع فرش، جنس و مواد به‌کاررفته، ظرافت بافت و مهم‌تر از همه استفاده از مواد شوینده مناسب بسیار حائز اهمیت است اما بدون استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و بروز، زدودن آلودگی‌ها از دل تاروپود فرش کار دشواری است. مجموعه قالیشویی فارسی با به‌کارگیری جدیدترین و مدرن‌ترین دستگاه¬های شستشوی فرش، بدون آسیب هرگونه آلودگی را از تاروپود فرش پاک کرده و درخشش و زیبایی را به فرش بازمی‌گرداند.

2. نیروی متخصص و کارآزموده:

دلیل دیگری که کیفیت خدمات این قالیشویی در قیطریه را تضمین می‌کند، به کاری گیری نیروی مجرب و کارآزموده است. کارشناسان این مجموعه افراد کاردان و خبره‌ای هستند که انواع فرش و نوع بافت آن را می‌شناسند و با توجه به نیاز فرش، اقدام به شستشو می‌کنند. در این صورت هیچ‌گونه آسیبی ازنظر ظاهر و اسلوب فنی به فرش وارد نمی‌شود.

3. مشاوره رایگان:

ارائه مشاوره رایگان از جانب کارشناسان مجموعه شاید مهم‌ترین دلیلی باشد که سبب شده قالیشویی فارسی به‌عنوان بهترین قالیشویی در قیطریه شناخته شود. این مجموعه جهت تسریع در کار مشتریان خود، 58 کارمند را به کار گرفته تا بتواند به‌صورت 24 ساعته با آن‌ها در ارتباط باشد و به سؤالاتشان پاسخ دهد. جهت پرسش هرگونه سؤال یا هماهنگی می‌توانید با شماره 22646472 یا 22649477 تماس بگیرید.

4. ثبت سفارش آنلاین:

یکی دیگر از دلایل محبوبیت قالیشویی فارسی در قیطریه به ثبت سفارش آنلاین برمی‌گردد. بدون شک در دنیای دیجیتالی امروز در نظر گرفتن چنین امکانی، یک مزیت چشمگیر به شمار می‌آید که می‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند. با مراجعه به سایت مجموعه به آدرس Farsi-carpet.com می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید؛ پرسنل مجموعه در کوتاه ترین زمان جهت هماهنگی با شما تماس می گیرند.

5. تحویل در 48 ساعت:

قالیشویی فارسی جهت رفاه حال مشتریان خود فرش‌ها را ظرف مدت 48 ساعت شسته، اتو کرده و به‌صورت رول و کاور شده تحویل می‌دهد. حتی با ارائه خدمات پوز سیار، این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته تا هزینه شستشو را درب منزل پرداخت کنند.

مجموعه بزرگ قالیشویی فارسی یکی از بهترین مجموعه‌های قالیشویی در قیطریه است که برای جلب رضایت مشتریان، حتی روزهای تعطیل نیز آماده ارائه خدمات است.

[/av_textblock]

[av_heading heading=’محله های نزدیک به شما (منطقه ۳)’ tag=’h2′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” padding=’10’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#00aa11′ custom_class=” id=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_blog blog_type=’taxonomy’ categories=’189′ link=’category,189′ date_filter=” date_filter_start=” date_filter_end=” date_filter_format=’yy/mm/dd’ blog_style=’blog-grid’ bloglist_width=” columns=’3′ contents=’excerpt’ content_length=’excerpt_read_more’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ items=’3′ offset=’0′ paginate=’no’ conditional=” av_uid=’av-khhkdr0a’ custom_class=”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *