قالیشویی در تهرانپارس فلکه سوم

امتیاز بده، صدات مهمه!

در گذشته مرسوم بود که خانواده ها فرش ها، موکت ها و قالی و قالیچه های خود را در حیاط منزل شستشو می دادند. البته این موضوع نیز تا حد بسیار زیادی باعث آسیب دیدن فرش ها و قالی ها می شد.

با گسترش شهرنشینی و ساختمان های مرتفع و آپارتمان سازی، فرهنگ زندگی مردم دچار تغییر و تحول بسیار وسیعی شد. امروزه کمتر می توان فضایی را پیدا کرد که بتوانیم خودمان در آنجا فرش ها و قالی های خود را شستشو دهیم، به دنبال ایجاد این نیاز برای مردم قالیشویی ها شکل گرفتند و امروزه قالیشویی های معتبر از جمله قالیشویی فارسی در فلکه سوم تهرانپارس؛ از دستگاه های مدرن برای شستشوی فرش ها و قالی ها استفاده می کنند تا هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نشود.

قالیشویی فارسی یک قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس می باشد که آماده دریافت سفارشات شما در سرتاسر تهران بزرگ است.

قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس

چرا از خدمات قالیشویی فارسی استفاده کنیم؟

هر مجموعه ای با توجه به مزایای منحصر به فردی که دارد می تواند خود را نسبت به سایر همکاران متمایز نماید. در ادامه فهرستی از خدمات قالیشویی فارسی که یک قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس می باشد را به شما عزیزان معرفی می کنیم پس از مطالعه این مقاله متوجه مزایا و وجه تمایز قالیشویی فارسی خواهید شد.

 

استفاده از مواد شوینده کاملا استاندارد و خنثی

ما در قالیشویی فارسی؛ از مواد شوینده کاملا استاندارد و خنثی برای شستشوی فرش ها و قالیچه ها استفاده می کنیم. این موضوع باعث میشود که فرش شما در طی فرآیند شستشو با هیچ گونه مشکلی مواجه نشود. خنثی بودن مواد شوینده به این معنی است که مواد شوینده مورد استفاده قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس یا همان قالیشویی فارسی، هیچگونه حالت اسیدی یا قلیایی ندارند. حالت اسیدی یا قلیایی مواد شوینده می تواند باعث بروز خسارات جبران ناپذیری در فرش ها شود، به خصوص این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که شما بخواهید یک فرش دستبافت را به قالیشویی واگذار کنید.

 

شستشوی کامل با دستگاه های مدرن قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس

یکی از مواردی که باعث می شود قالیشویی فارسی به عنوان بهترین قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس شناخته شود؛ این است که ما در تمام مراحل شستشو از دستگاه های مدرن و به روز استفاده می کنیم. برس های نرمی که در دستگاه های قالیشویی فارسی وجود دارند با سطح فرش به آرامی تماس پیدا می کنند و به وسیله مواد شوینده عملیات شستشو و تمیز نمودن فرش به صورت کامل انجام می شود. پس از اتمام مرحله شستشوی فرش با مواد شوینده فرش به صورت کامل آبکشی می گردد و فرآیند شستشو به پایان می رسد.

 

قالیشویی بدون پخش شدن رنگ فرش دستبافت

اگر تا به حال فرش دستباف خود را در محیط منزل خود شسته باشید حتما متوجه شده اید که چه آسیب های زیادی را برای فرش به وجود می آورد و بعد از شستشو با قاطی شدن رنگ فرش دستبافت مواجه می شوید.

برای جلوگیری از این موضوع می توانید کار شستشوی فرش دستباف خود را به یک قالیشویی معتبر همانند قالیشویی فارسی با سوابق و تجربه بالا در این زمینه بسپارید، کارشناسان فرش حاضر در مجموعه قبل از شستشوی فرش و قالیچه های شما ابتدا آن را آنالیز کرده و مورد بررسی قرار می دهند و سپس با توجه به نوع مواد اولیه ای که در فرش به کار برده شده است

و همچنین رنگ آن فرش اقدام به انتخاب مواد شوینده متناسب با آن فرش می کنند و به این صورت بعد از شستشوی فرش با دستگاه های مدرن خشک کردن فرش دستبافت شما را به شکلی اصولی انجام می دهند تا مانع از قاطی شدن رنگ فرش دستبافت شوند.

قالیشویی فارسی در فلکه سوم تهرانپارس واقع شده است و شما می توانید تنها با یک تماس از خدمات این قالیشویی بهره مند شوید و ما با اعزام افراد و تحویل رسید بابت دریافت فرش ها و قالیچه های شما پس از تحویل گرفتن آن ها و انتقال آن به قالیشویی عملیات شستشو و فرآیند خشک کردن آن ها را انجام داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن ها را به شما تحویل خواهیم داد.

قالیشویی فلکه سوم تهرانپارس

خدمات رفوی فرش های شما در قالیشویی فارسی

ما در قالیشویی فارسی که می توان گفت بهترین قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس شناخته می شود، علاوه بر شستشوی فرش ها به بهترین شکل خدمات تعمیر و رفوی فرش های شما را نیز انجام می دهیم که در ادامه به برخی از این خدمات اشاره می کنیم.

 

رنگ برداری فرش های دستبافت در قالیشویی فلکه سوم تهرانپارس

رنگ برداری از فرش های دستبافت یک امر تخصصی است. رنگ برداری از فرش دستبافت زمانی انجام می شود که فرش دستبافت شما به دلیل شستشوی غلط دچار قاطی شدن رنگ شده باشد.

در این صورت کارشناسان متخصص حاضر در قالیشویی فارسی در فلکه سوم تهرانپارس فرش شما را با دقت مورد بررسی قرار داده و پس از شناسایی مشکلات فرش اقدام به رنگ برداری از آن می کنند.

 

رفو و بازسازی فرش

از جمله مشکلات شایعی که در فرش ها به وجود می آید و به دنبال آن فرش ها نیاز به تعمیر، رفو و بازسازی دارند عبارتند از:

  • سوراخ شدن
  • پوسیدن قسمتی از فرش
  • پارگی
  • سوختن قسمتی از فرش

این مشکلات شایع ممکن است باعث از بین رفتن قسمتی از بافت فرش شوند که جای هیچ گونه نگرانی در این صورت وجود ندارد. در قالیشویی فارسی ما با کمک متخصصان با تجربه و با سابقه می توانیم تمامی این مشکلات در فرش های دستبافت و ماشینی و قالیچه های شما را برطرف کنیم.

 

ریشه زنی فرش و قالی در قالیشویی واقع در فلکه سوم تهرانپارس

یکی دیگر از خدماتی که بهترین قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس (قالیشویی فارسی) می تواند برای شما انجام دهد این است که ریشه زنی برای انواع فرش ها و قالی های شما را با بهره گیری از بهترین متخصصان این حوزه انجام می دهد.

ممکن است فرش شما به علت کهنه شدن و یا اینکه به شکل زیادی در معرض رفت و آمد است ریشه هایش فرسوده شده باشند و شاید ریشه به صورت کامل ریخته باشند. در این صورت به دو روش ریشه آماده یا ترمیم ریشه با چله زنی عملیات ریشه زنی فرش یا قالی شما به بهترین و طبیعی ترین شکل ممکن و سازگار با فرشتان انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *