قالیشویی فارسی در حکیمیه

قالیشویی فارسی در حکیمیه


امتیاز بده، صدات مهمه!
هر خانواده نیاز است که در منطقه خود یک قالیشویی خوب سراغ داشته باشد. اگر در حکیمیه تهران سکونت دارید و به دنبال مطمئن ترین قالیشویی در حکیمیه هستید، بهتر است کمتر از ۳ دقیقه وقت بگذارید و این مطلب را بخوانید.
یکی از بهترین قالیشویی ها در این منطقه قالیشویی فارسی با بیش از 20 سال سابقه است. قالیشویی فارسی تجربه بسیاری در این کار دارد و علاوه بر قالیشویی، خدمات متنوع دیگری را ارائه می دهد. همچنین این مجموعه همیشه درصدد است که بهترین خدمات را با عالی ترین کیفیت به مشتریان ارائه دهد.
ویژگی های بسیاری از این قالیشویی یک گزینه مطمئن و درجه یک ساخته اند. سرعت در پاسخگویی و از طرفی سرعت در ارائه خدمات از بارزترین صفات بهترین قالیشویی منطقه حکیمیه است. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به تیترهای زیر می پردازیم:
  • یک قالیشویی خوب در حکیمیه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
  • بهترین قالیشویی حکیمیه با 20 سال تجربه

بهترین قالیشویی در حکیمیه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شما از یک قالیشویی خوب و حرفه ای چه انتظاراتی دارید؟ مطمئنا شست وشوی عالی و بی نقص فرش ها مهم ترین ویژگی یک قالیشویی خوب در حکیمیه محسوب می شود که هر کسی خواستار آن است. اما چگونه قالیشویی فارسی این مهم را به بهترین شکل انجام می دهد؟ 

بهترین قالیشویی در حکیمیه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
یکی از ویژگی های قالیشویی در حکیمیه که آن را از مابقی مراکز متمایز کرده است، شستشو با قیمت مناسب و منصفانه می باشد.
در پاسخ به این سوال در ادامه با هم به بررسی ویژگی های مطمئن ترین قالیشویی حکیمیه می پردازیم:

دقت و تخصص در شستشوی حرفه ای انواع فرش ها

در قالیشویی فارسی شست وشوی فرش های دستباف، ابریشمی، ماشینی و تابلو فرش ها به صورت مجزا انجام می شود. هر یک از قالی ها متناسب با شرایط خود به بهترین شکل شستشو داده می شوند. در واقع به این صورت نیست که همه فرش ها همزمان با یکدیگر و به یک روش شسته شوند. 
برای مثال فرش های ماشینی با یک حالت شسته نمی شوند و با توجه به نوع بافت، نوع رنگ بندی و دیگر خصوصیات فرش، مواد شوینده و نحوه شست وشوی آن ها متفاوت است. این دقت و دانشی که قالیشویی فارسی در زمان شستشوی انواع فرش ها به کار گرفته است، باعث می شود شست وشوی فرش ها به بهترین شکل و با حفظ کیفیت فرش صورت گیرد.

دعوت از مجرب ترین پرسنل در کادر خود

قالیشویی فارسی دارای ۵۸ پرسنل متخصص و آموزش دیده است تا هیچ گونه مشکلی برای فرش ها در زمان شست وشو به وجود نیاید. در تمامی بخش های مطمئن ترین قالیشویی در حکیمیه از افرادی مجرب و باتجربه دعوت به عمل آمده است و از این رو کیفیت کار در این قالیشویی بسیار بالا است.
پرسنل متخصص و باتجربه قالیشویی فارسی فرش ها را با دقت شستشو می دهند، اتو می کنند و به صورت لول شده و کاور شده به مشتریان تحویل می دهند. همچنین این مجموعه خدمات قالیشویی در منطقه 4 را نیز انجام می دهد.

در نظرگیری مناسب ترین قیمت

قطعا در انتخاب یک قالیشویی خوب، هزینه ها و قیمت شستشوی انواع قالی ها نیز موضوع بسیار حائز اهمیتی است. برای همین اکثر افراد ترجیح می دهند در انتخاب مطمئن ترین قالیشویی محدوده حکیمیه به سراغ گزینه ای بروند که ضمن ارائه خدمات باکیفیت، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. 
با توجه به این مسئله قالیشویی فارسی همواره سعی می کند برای خدمات خود مناسب ترین هزینه ها را در نظر بگیرد. این قالیشویی همچنین به دلایل واهی و به اسم های مختلف قصد در بالا بردن هزینه ها ندارد. از این رو شما می توانید بهترین خدمات را از این قالیشویی با بهترین قیمت دریافت کنید.

برخورداری از کارخانه ای بزرگ

بسیاری از قالیشویی های کوچک و غیرحرفه ای فضای زیادی برای شستشوی قالی ها ندارند و از این رو بخش های مختلف شستشوی قالی های شما را برون سپاری می کنند. به همین دلیل احتمال آن که فرش های شما طی این رفت و آمدها دچار آسیب شود، بسیار زیاد است.
این در حالی است که قالیشویی فارسی به عنوان مطمئن ترین قالیشویی در حکیمیه دارای کارخانه ای اختصاصی به مساحت 3000 متر است. از طرفی در این کارخانه بروزترین دستگاه ها و پیشرفته ترین تجهیزات به کار گرفته شده است. از این رو کلیه مراحل شستشوی قالی ها در این کارخانه به صورت کاملا حرفه ای و با تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می شود.

استفاده از مرغوب ترین مواد شوینده

بسیاری از قالیشویی ها برای آن که هزینه مواد مصرفی خود را کاهش دهند، اقدام به استفاده از مواد بی کیفیت و نامرغوب می کنند. این در حالی است که به هیچ عنوان قالیشویی فارسی تعهد خود در قبال مشتری را از یاد نمی برد.
در قالیشویی فارسی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد شوینده برای شستشوی انواع فرش ها استفاده می شود. در این قالیشویی هر قالی بسته به نوع و جنس خود با بهترین مواد شوینده شستشو داده می شود. از این رو قالی ها به دلیل استفاده از مواد شوینده نامرغوب دچار آسیب نمی شوند و طول عمر آن ها کاهش پیدا نمی کند.

ارائه خدمات رفوگری

اگر فرش شما ضمن شستشو به ترمیم نیز احتیاج دارد، باز هم مطمئن ترین قالیشویی در حکیمیه برای شما قالیشویی فارسی است. در این قالیشویی، خدمات رفوگری نیز به حرفه ای ترین شکل ممکن ارائه داده می شود.
در واقع این مجموعه علاوه بر فرش شویی به صورت تخصصی امور مربوط به لکه برداری و لکه زدایی فرش را انجام می دهد. همچنین انواع رفوگری فرش برای فرش های دستباف و ماشینی در این قالیشویی انجام می شود و ریشه فرش هایی که دچار مشکل هستند را مجدد ریشه بافی می کند. 
شما می توانید انواع خدمات ترمیم و رفوگری از جمله موارد زیر را از فارسی دریافت کنید:
  • شیرازه دوزی، 
  • لکه برداری، 
  • رنگ برداری، 
  • ریشه بافی، 
  • ترمیم پارگی،
  • و موارد دیگر. 

خدمت رسانی تمام وقت در تمام روزها و ساعات!

یک قالیشویی خوب حکیمیه برای ارائه خدمات و سرویس های خود محدودیت زمانی قائل نمی شود. زیرا معمولا زمان کار این مراکز در نزدیکی تعطیلی های بزرگ یا زمان های خاصی از روز است. به عنوان مثال بسیاری از اوقات فرش خانه ها ناگهانی ممکن است در یک مهمانی شبانه کثیف شود و بلافاصله به لکه برداری نیاز داشته باشد.
به همین دلیل از دیگر ویژگی های مهم بهترین قالیشویی در حکیمیه باید به خدمات رسانی تمام وقت اشاره کرد. در این رابطه باید بدانید قالیشویی فارسی کلیه خدمات خود را در همه روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل به مشتریان ارائه می دهد.
همچنین هر زمان از شبانه روز و در طول 24 ساعت شما می توانید نسبت به ثبت سفارش در این مجموعه اقدام کنید.

سفارش خود را آنلاین یا تلفنی ثبت کنید!

بهترین قالیشویی محدوده حکیمیه باید از روش های مختلفی برای ثبت سفارش و ارائه خدمات خود استفاده کند. زیرا دیگر زمان های دوری که امکانات نبود و افراد برای بهره مندی از خدمات مجبور به مراجعه حضوری بودند، گذشته است.
یک قالیشویی خوب این روزها سیستم های ثبت سفارش به صورت آنلاین یا تلفنی را نیز برای مشتریان خود فراهم می کند. بدین شکل که افراد تنها با چند کلیک ساده یا یک تماس کوتاه بتوانند سفارش خود برای شستشو یا تعمیر فرش را در این مراکز ثبت کنند.

تحویل سریع و به موقع فرش ها پس از شستشو

یکی از مهم ترین خصوصیات بهترین قالیشویی در حکیمیه این است که خوش قول باشد و فرش شما را به موقع تحویل دهد. تاخیر در تحویل قالی ها به خصوص در زمان های شلوغی مانند نزدیک عید نوروز در بسیاری از قالیشویی ها اتفاق می افتد.
این در حالی است که دقیقا در همان زمان بسیاری از افراد می خواهند قالی خود را زودتر تحویل بگیرید و به تنظیم چیدمان و دکوراسیون منزل بپردازند. در چنین شرایطی تاخیر در تحویل می تواند بسیار ناخوشایند و آزاردهنده باشد.
به همین دلیل بهترین ویژگی قالیشویی های خوب حکیمیه عدم تاخیر و تحویل سریع فرش ها است. در این رابطه باید بدانید قالیشویی فارسی تلاش می کنند قالی های مشتریان را در کوتاه ترین زمان شستشو و تحویل دهد. به طوری که شما با مراجعه به این مجموعه حداقل تا 48 ساعت پس از تحویل فرش خود آن را درب منزل تمیز و بی نقص دریافت می کنید.

تضمین کیفیت خدمات

اگر می خواهید از بهترین خدمات با کیفیت بالا برای شستشو و تعمیر فرش های خود بهره مند شوید، مرکزی را انتخاب کنید که خدمات خود را با ضمانت ارائه دهد. تضمین خدمات توسط بهترین قالیشویی در حکیمیه به معنای کیفیت زیاد و خوب آن ها است.
همچنین در صورتی که شما از خدمات رضایت نداشته باشید و آن ها توسط قالیشویی ضمانت شده باشند، امکان شکایت و دریافت خسارت مشکلات به وجود آمده برای شما فراهم می شود. به همین دلیل قالیشویی فارسی برای تضمین کیفیت خدمات خود و جلب رضایت مشتریان همه خدمات را به صورت تضمینی ارائه می دهد.
چنان که شستشوی قالی های ماشینی و دستباف و به خصوص فرش های گران قیمت در این مجموعه با ضمانت کیفیت انجام می شود. پس دیگر هیچ نگرانی نداشته باشید.
داشتن مجوز جهت فعالیت در صنف شستشو و تعمیرات فرش، یکی از مهمترین و بارزترین مسائل به شمار می آید، قالیشویی تهرانپارس “فارسی” دارای جواز کسب، مجوز قالیشویی و دفتر قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس می باشد.

دارای مجوز رسمی فعالیت تحت نظر اتحادیه قالیشویی

اگر به دنبال بهترین قالیشویی منطقه 1 هستید، به مرکزی مراجعه کنید که عضو و تحت نظر اتحادیه قالیشویی باشد. مراکزی که عضو این اتحادیه باشند، کیفیت و چگونگی ارائه یکایک خدمات آن ها توسط اتحادیه بررسی می شود.
همچنین امکانات، ابزارها و حتی پرسنل آن ها تحت نظر اتحادیه هستند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از خدمات آن ها بهره مند شوید. نکته دیگر این است که قیمت گذاری این مراکز قالیشویی در حکیمیه بر اساس قیمت گذاری اتحادیه انجام می شود.
با توجه به این موضوع شما هرگز در این قالیشویی های حکیمیه مانند فارسی با مشکلی همچون پرداخت هزینه های گزاف مواجه نخواهید شد. در مواردی نیز امکان بهره مندی از تخفیف و کاهش هزینه ها نیز برای شما فراهم می شود.

بهترین قالیشویی حکیمیه با 20 سال تجربه

قالیشویی فارسی یکی از قالیشویی های برتر در منطقه حکیمیه تهران به شمار می رود که بیش از 20 سال در این زمینه فعالیت و تجربه کسب کرده است. این میزان از سابقه و تجربه نشان از کیفیت خدمات این مرکز دارد.
تا بدین جا تا حدودی با برخی از ویژگی ها و خدمات این مجموعه آشنا شدید. حال باید بدانید خدمات قالیشویی فارسی تهرانپارس تنها به موارد گفته شده ختم نمی شود. چرا که یکی از مهم ترین خدمات این مرکز علاوه بر شستشوی و تعمیر فرش ها، شستشوی مبلمان است.
مبل شویی توسط قالیشویی فارسی در منزل و بدون هیچ دردسری انجام می شود. در مجموعه ما افرادی متخصص در این زمینه فعالیت می کنند که انواع مبل را متناسب با شرایط آن ها با بهترین شیوه ها شستشو می دهند.
مواد شوینده مصرفی در مبل شویی این قالیشویی در حکیمیه همانند بخش قالیشویی آن درجه یک است و هیچ آسیبی به رنگ یا پارچه مبل شما وارد نمی کند. برای بهره مندی از خدمات قالیشویی یا مبل شویی فارسی تنها یک تماس با شماره 02177336000 کافی است.

کلام آخر

یک قالیشویی خوب حکیمیه مانند فارسی ویژگی ها و خصوصیاتی دارد که آن را تبدیل به مرکزی خوب در بین دیگر گزینه ها کرده است. تخصص در شستشوی انواع فرش متناسب با شرایط آن ها، داشتن پرسنل متخصص و حرفه ای و در نظرگیری قیمت مناسب برای خدمات از جمله این ویژگی ها هستند.
همچنین این مراکز کارخانه های بزرگ، خدمات رفوگیری و تعمیر فرش، خدمت رسانی تمام وقت و خدمات تلفنی و آنلاین دارند. در این قالیشویی ها از بهترین مواد شوینده برای شستن فرش ها استفاده می شود و قالی ها را در زمان کوتاهی به مشتریان تحویل می دهند.
قالیشویی فارسی که با داشتن این ویژگی ها جز بهترین مراکز قالیشویی در حکیمیه به شمار می رود، خدمات دیگری نیز دارد. مبل شویی در محل علاوه بر قالیشویی توسط این مجموعه انجام می شود. بهره مندی از این خدمات فارسی تنها با یک تماس ممکن است، پس زمان را از دست نده!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *