قالیشویی مرکز تهران

4.5/5 - (2 امتیاز)

با بهره مندی از خدمات ترمیم فرش بهترین قالیشویی مرکز تهران می توانید زیبایی و عمر طولانی را به فرش خود برگردانید. قالی ها از گذشته تاکنون از جمله اجزای ارزشمند منازل به شمار می روند. به همین دلیل در صورت بروز هر گونه مشکل در آن ها، افراد به فکر تعمیر و ترمیم فرش خود می افتد.

با توجه به اهمیت این موضوع در بسیاری از مراکز فرش شویی به خصوص در مرکز تهران علاوه بر شستشو، کلیه خدمات ترمیم قالی ارائه می شود. این خدمات به گونه ای هستند که انواع مشکلات قالی ها از جمله پارگی، پوسیدگی، سوختگی وغیره را برطرف می کنند.

بنابراین اگر فرش شما دچار یکی از این مشکلات شده است، ابتدا باید بدانید قالی شما به کدام یک از خدمات ترمیم نیاز دارد. سپس باید قالیشویی خوب در مرکز تهران با خدمات ترمیم مورد نیاز خود را پیدا کنید.

خدمات ترمیم فرش در قالیشویی مرکز تهران

قالی ها با توجه به طریقه تولید، متریال و کاربردی که دارند، از زمان تولید تا به امروز در نظر مردم دارای ارزش مادی و معنوی بسیاری هستند. به همین دلیل کمتر پیش می آید هنگام بروز مشکل در فرش ها کسی آن ها را دور بیاندازد.تعمیر و نگهداری فرش در قالیشویی مرکز تهران

در بسیاری از موارد افراد بلافاصله پس از بروز مشکل، به دنبال راه حلی برای رفع آن هستند. با توجه به این موضوع در فرش شویی های مختلف، خدماتی تحت عنوان ترمیم فرش ارائه می شود. همانطور که از عنوان این خدمات برمی آید، ارتباطی با شستشو ندارند بلکه مربوط به تعمیر قالی ها هستند.

این خدمات شامل انواع مختلفی می شوند که هر یک مشکل به خصوصی را در فرش ها برطرف می کنند. در مراکز فرش شویی در مرکز تهران خدمات ترمیم بسیاری از جمله موارد زیر ارائه می شوند:

لکه برداری

این خدمات به گونه ای است که طی آن نیروهای متخصص فرش شویی انواع لکه های موجود روی قالی ها را از بین می برند. برخی از لکه های قالی ها با شستشو برطرف می شوند اما بعضی دیگر مانند لکه نوشیدنی های رنگ دار نیازمند عملیات جدی تر از شستشو هستند.

به همین خاطر طی عملیات لکه برداری در قالیشویی مرکز تهران با استفاده از مواد شوینده مخصوص لکه های مختلف برطرف می شوند. البته اینکه هر لکه چگونه و با چه موادی از بین برود، به تشخیص متخصصان بستگی دارد. اگر این کار را به افراد غیرمتخصص بسپارید، ممکن است نه تنها لکه پاک نشود بلکه با آسیب های دیگری در قالی خود مواجه شوید.

ریشه بافی

یکی دیگر از خدمات ترمیم فرش در قالیشویی های مرکز تهران، ریشه بافی است که عمر و ماندگاری قالی شما را تضمین می کند. قالی هایی که به صورت طولانی مدت زیر پا بوده اند، ممکن است دچار پوسیدگی یا پارگی ریشه شوند. در این صورت اگر از خدمات ریشه بافی استفاده نکنید، دیگر بخش های قالی نیز تحت تاثیر این آسیب از بین می روند.

این در حالی است که طی ریشه بافی، افراد متخصص ریشه پوسیده را با ریشه های جدید جایگزین می کنند. بدین شکل نه تنها قالی شما از هر گونه آسیب در امان می ماند بلکه طول عمر آن نیز افزایش پیدا می کند.

رفوگری

در مراکز قالیشویی مرکز تهران برای رفع مشکلاتی همچون پارگی، پوسیدگی و سوختگی فرش ها خدماتی تحت عنوان رفوگری ارائه می شود. این خدمات ترمیمی تنها از عهده اساتید رفو برمی آید. زیرا هنری ظریف است که با ابزارهای مخصوص انجام می شود.

چگونگی رفوی هر قالی به مشکل و وسعت آن بستگی دارد و باعث بهبود زیبایی و سلامت فرش می شود. اگر قالی شما توسط اساتید رفو در مراکزی مانند قالیشویی فارسی رفو شود، هیچ اثری از آسیب های آن باقی نمی ماند.

شیرازه دوزی

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که متوجه پوسیدگی ارکان واقع در چپ و راست فرش خود شوید؟ در چنین شرایطی با استفاده از خدمات شیرازه دوزی در معتبرترین قالیشویی های مرکز تهران می توانید مشکل را برطرف کنید.

به ارکانی که در چپ و راست قالی ها قرار دارند، شیرازه گفته می شود. حال باید بدانید عملیات شیرازه دوزی در قالیشویی مرکز تهران به شکلی است که ابتدا شیرازه پوسیده را از فرش جدا می کنند. سپس شیرازه ای جدید، با همان رنگ و همان متریال به قالی شما متصل می شود.

رنگ برداری

از دیگر خدمات ترمیم قالی می توان به رنگ برداری اشاره کرد. البته دقت داشته باشید که رنگ برداری تنها مخصوص فرش های دستباف است. این قالی ها معمولا با رنگ های طبیعی بافته می شوند. به همین دلیل ممکن است تحت تاثیر شستشوی نادرست یا ریختن آب و نوشیدنی، رنگ های آن ها قاطی شوند.

اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، می توانید با بهره مندی از خدمات رنگ برداری مشکل را برطرف کنید. طی این عملیات افراد متخصص اختلاط رنگی را در قالی شما رفع می کنند.

قیمت خدمات ترمیم فرش در بهترین قالیشویی در مرکز تهران

با توجه به آنچه تا به اینجا درباره خدمات ترمیم قالی ها گفته شد، احتمالا بسیاری از شما نگران قیمت این خدمات هستید. در این رابطه باید بدانید که هزینه خدمات ترمیم در ابتدا به تعرفه های اتحادیه قالیشویی بستگی دارد. چراکه سالانه اتحادیه تعرفه های به خصوصی را برای هر یک از این خدمات تعیین می کند.

همچنین قیمت خدمات ترمیمی در قالیشویی مرکز تهران بستگی به نوع آن ها دارد. زیرا هر یک از این خدمات دارای قیمت متفاوتی هستند. قیمت آن ها با توجه به ابزارها و مواد مورد نیاز و میزان زحمتی که دارد، تعیین می شود.قیمت خدمات ترمیم فرش در بهترین قالیشویی در مرکز تهران

البته عوامل دیگری مانند نوع فرش، نوع آسیب، وسعت آن وغیره نیز بر هزینه این خدمات تاثیر دارد. اما تاثیرگذارترین عامل بر قیمت خدمات ترمیمی، مرکزی است که به آن مراجعه می کنید. زیرا برخی از مراکز دارای تعرفه های مخصوص به خود هستند که بیشتر از تعرفه اتحادیه است.

در عین حال بعضی دیگر تخفیف ها و شرایط به خصوصی را در نظر می گیرند که باعث کاهش قیمت ها می شود. بنابراین برای بهره مندی از خدمات ترمیمی با مناسب ترین قیمت باید به بهترین قالیشویی در مرکز تهران مراجعه کنید.

بهترین فرش شویی در مرکز تهران با خدمات ترمیم فرش ارزان

آیا می دانید بهترین قالیشویی تهران برای بهره مندی از خدمات ترمیم فرش آن هم با قیمت ارزان کجاست؟ قالیشویی فارسی یکی از بهترین مراکز قالیشویی مرکز تهران است که کلیه خدمات ترمیم و تعمیر فرش را به مشتریان ارائه می دهد.

مجموعه ما در این زمینه شهرت بسیاری کسب کرده است. زیرا خدمات ترمیمی ما توسط اساتید حرفه ای انجام و ارائه می شود. همچنین مشتریان با توجه به ویژگی های مجموعه ما از جمله موارد زیر، مرکز ما را در اولویت خود قرار می دهند:

معتبرترین فرش شویی

اعتبار و سابقه قالیشویی فارسی، اولین خصوصیتی است که نظر مشتریان را جلب می کند. چرا که ما بیش از 20 سال در زمینه شستشو و تعمیر فرش ها سابقه داریم. همچنین تاکنون بیش از 48 هزار رضایت مشتری داشته ایم که خود نشان از اعتبار مجموعه ما دارد. به همین دلیل یکی از معتبرترین فرش شویی های تهران هستیم و در اولویت انتخاب های مردم قرار گرفته ایم.

منصف ترین قالیشویی در مرکز

بسیاری از مشتریان ما را به عنوان منصف ترین و بهترین فرش شویی در مرکز تهران می شناسند. چراکه قیمت خدمات مختلف ما از جمله شستشو و تعمیر فرش بسیار مناسب است. چنان که با بهره مندی از خدمات ما به عنوان بهترین قالیشویی مرکز تهران هیچ دغدغه ای از بابت هزینه ها نخواهید داشت.

سرویس دهی به مناطق مختلف

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ما این است که افراد در مناطق مختلف تهران می توانند از خدمات قالیشویی فارسی بهره مند شوند. چنان که کلیه خدمات ما به مناطق مرکزی تهران از جمله منطقه 6 و 7 و تمامی محله های آن ها ارائه می شود.سرویس دهی به مناطق مختلف محله های مرکز تهران

از جمله محله هایی که در منطقه 7 می توانند از خدمات و سرویس دهی ما بهره مند شوند، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نظام آباد؛
  • سبلان؛
  • نامجو؛
  • ارامنه؛
  • امام حسین؛
  • پل چوبی؛
  • هفت تیر؛
  • کریم خان؛
  • خیابان بهار.

همچنین ساکنان محله های مختلف از جمله موارد زیر در منطقه 6 تهران نیز می توانند از خدمات ما بهره مند شوند:

  • میرزای شیرازی؛
  • بهشتی (عباس آباد)؛
  • مطهری؛
  • یوسف آباد؛
  • سهروردی؛
  • آپادانا؛
  • جمال زاده؛
  • میدان انقلاب؛
  • بلوار کشاورز.

برای بهره مندی از خدمات ما به عنوان معتبرترین قالیشویی در مرکز تهران کافی است سفارش خود را از طریق سایت به صورت آنلاین ثبت کنید.

کلام آخر

این روزها با خدمات ترمیم فرش بهترین مراکز قالیشویی مرکز تهران می توانید به راحتی آسیب های قالی خود را برطرف کنید. با توجه به ارزشمندی قالی ها و اهمیت سلامت آن ها در مراکز فرش شویی گوناگون خدماتی تحت عنوان ترمیم قالی ارائه می شوند.

این خدمات شامل کلیه عملیات هایی می شوند که آسیب ها و مشکلات قالی ها را برطرف می کنند. ریشه بافی، لکه برداری، شیرازه دوزی، رفوگری و رنگ برداری از جمله این خدمات هستند. قیمت آن ها تحت تاثیر عوامل مختلف و توسط اتحادیه قالیشویی تعیین می شود.

موثرترین عامل بر تعیین هزینه خدمات تعمیر فرش، مرکزی است که به آن مراجعه می کنید. با مراجعه به قالیشویی فارسی نه تنها نگران هزینه ها نخواهید بود بلکه خیال شما از بابت خدمات و کیفیت آن ها آسوده است. علاوه بر این با ثبت سفارش سفارش آنلاین در سایت امکان بهره مندی از خدمات ما به آسانی وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *