خدمات بهترین قالیشویی شمال تهران

امتیاز بده، صدات مهمه!

در بهترین قالیشویی در شمال تهران کلیه خدمات شستشوی فرش به صورت تخصصی ارائه می شود. همچنین در کنار آن امکان بهره مندی از خدمات جانبی وجود دارد. این روزها شستن قالی ها به سادگی گذشته نیست. زیرا فرش ها از نظر جنس، رنگ، مدل وغیره تنوع بسیاری دارند. به همین دلیل نمی توان همه آن ها را با آب و مواد شوینده مشابه شستشو داد. به همین دلیل اگر می خواهید فرش شما ضمن تمیز شدن از هر گونه آسیب در امان باشد، باید به مرکزی که خدمات تخصصی شستشو دارد مراجعه کنید.

در این صورت فرش شما به صورت تخصصی و با روش خاص خود شسته می شود و دچار هیچ آسیبی نخواهد شد. دقت داشته باشید در این مراکز خدمات دیگری نیز در کنار شستشوی فرش ها وجود دارد. بنابراین ابتدا باید با خدمات تخصصی قالیشویی شمال تهران آشنا شوید و سپس به بهترین آن ها مراجعه کنید.

خدمات بهترین قالیشویی در شمال تهران

در گذشته شستشوی هر فرشی با کمی آّب و مقداری مواد شوینده آن هم هر موادی که در دسترس بود، انجام می شد. این در حالی است که امروزه ضمن وجود مراکز قالیشویی بسیار، خدمات گوناگونی در این زمینه وجود دارد. چنان که اگر بخواهید فرش شما به خوبی توسط بهترین قالیشویی در منطقه شمالی تهران شسته شود، ابتدا باید با خدمات آن آشنا شوید.

در این صورت می توانید بهترین فرش شویی در منطقه یک را به راحتی پیدا کنید و قالی خود را به آن بسپارید. در این راستا توجه داشته باشید که به طور کلی قالیشویی های برتر این منطقه دارای بیش ترین، کاربردی ترین و در عین حال تخصصی ترین خدمات هستند.

به طور کلی خدمات بهترین قالیشویی تهران شامل دو دسته زیر می شود که در هر دسته خدمات متفاوتی وجود دارد:

خدمات تخصصی شستشو

اصلی ترین خدماتی که بهترین قالیشویی در منطقه یک به مشتریان ارائه می دهد، خدمات تخصصی برای شستشوی فرش است. در این رابطه باید بدانید که در این مراکز برخلاف بسیاری از فرش شویی ها، شستشوی هر قالی با دیگری کاملا تفاوت دارد.

زیرا در بهترین قالیشویی در شمال تهران در ابتدا به طور کامل ویژگی ها و خصوصیات فرش شما از جمله موارد زیر بررسی می شود:

  • جنس؛
  • رنگ؛
  • آسیب ها؛
  • قدمت؛
  • متراژ؛
  • و نوع.

سپس بر اساس این ویژگی ها، بهترین شیوه را برای شستشو انتخاب می کنند. به این روند، شستشوی تخصصی فرش گفته می شود. خدمات زیرمجموعه شستشوی تخصصی فرش در این قالیشویی ها عبارت هستند از:

شستشوی تمام اتوماتیک

این قالیشویی ها معمولا مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک برای شستشو هستند. به همین دلیل قالی ها به تمیزترین شکل ممکن در این مراکز شسته می شوند. همچنین هیچ نیروی انسانی به جز اپراتور دستگاه ها در روند شستن قالی ها دخالت ندارد. به همین دلیل امکان بروز هر گونه آسیب در فرش شما ناشی از سهل انگاری پرسنل بسیار کم است.قالیشویی با دستگاه تمام اتوماتیک شمال تهران

علاوه بر این با شستشوی تمام اتوماتیک فرش ها، مدت زمان تحویل آن ها کاهش پیدا می کند. بدین شکل با سپردن شستشوی قالی خود به این فرش شویی ها ضمن تمیز شدن آن، فرش خود را بسیار زود تحویل می گیرید.

خشکشویی

یکی دیگر از خدمات شستشوی تخصصی در بهترین قالیشویی در شمال تهران، خشکشویی قالی ها است. در این مراکز دستگاه های مخصوص خشکشویی وجود دارد. همچنین قالی ها با کمک دستگاه های حرفه ای خشک کن، آبگیری و خشک می شوند. به همین خاطر هرگز هنگام تحویل فرش خود با مشکلاتی مانند رطوبت باقی مانده در فرش، بوی نامطبوع و مواردی از این دستی مواجه نخواهید شد.

شستشو با استفاده از مواد نانو

در این قالیشویی ها برخلاف بسیاری از مراکز دیگر تنها از یک یا دو نوع ماده شوینده برای شستن فرش ها استفاده نمی شود. زیرا هر نوع فرش نیازمند مواد شوینده ای متناسب با جنس و رنگ خود است. در غیر این صورت احتمال آسیب به رنگ و تار و پود قالی ها بسیار افزایش پیدا می کند.

با توجه به این موضوع در بهترین قالیشویی های شمال تهران مانند قالیشویی فارسی به طور کلی از مواد شوینده نانو استفاده می شود. همچنین مقدار استفاده از این مواد برای هر فرش متفاوت است. به همین دلیل هیچ آسیبی ناشی از اسید زیاد مواد شوینده یا استفاده از مواد نامناسب در قالی شما بروز پیدا نمی کند.

خدمات جانبی بهترین فرش شویی شمال تهران

در بهترین و معتبرترین قالیشویی در شمال تهران تنها خدمات شستشو ارائه نمی شود. از آنجا که افراد در کنار فرش های خود نسبت به تمیز کاری و شستشوی دیگر اجزای منزل نیز اقدام می کنند، شستشوی برخی از این اجزا در این مراکز انجام می شود.

علاوه بر این در بسیاری موارد فرش ها دچار آسیب های جدی شده اند که در زمان شستشو ممکن است افزایش پیدا کنند. به همین دلیل برای رفع نگرانی ها، بهترین قالیشویی منطقه 1، برطرف کردن این آسیب ها را برعهده می گیرد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با خدمات جانبی این فرش شویی ها به معرفی جزئی تر آن ها می پردازیم:

شستشوی مبل

شستن مبل ها آن هم در خانه به دلیل بدبار بودن آن ها کار آسانی نیست. همچنین این روزها مبلمان به دلیل کاربرد بیشتر نسبت به قالی زودتر و بیشتر کثیف می شود. در چنین شرایطی دغدغه بسیاری از افراد چگونگی شستشو و تمیز کاری مبل است.شستشوی مبل در شمال تهران

اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، دقت داشته باشید که یکی از خدمات جانبی بهترین قالیشویی در شمال تهران، شستشوی مبل است. البته این خدمات برخلاف شستشوی فرش در کارخانه قالیشویی ارائه نمی شود. زیرا حمل و جابه جایی مبلمان به اندازه جابه جایی فرش آسان نیست.

به همین دلیل خدمات شستشوی مبل توسط این مراکز در محل ارائه می شود. چنان که پرسنل با بهترین تجهیزات و مواد شوینده در منزل شما حاضر می شوند. سپس در کم ترین زمان کلیه لکه ها و کثیفی های مبلمان را برطرف می کنند. پس از استفاده از این خدمات اگر به مبل های خود نگاهی بیندازید، تصور می کنید که آن ها را به تازگی خریده اید.

تعمیرات فرش

دسته ای دیگر از خدمات جانبی بهترین فرش شویی شمال تهران، تعمیرات قالی ها است. گاهی اوقات افراد به دلیل آسیب های زیاد فرش خود از شستشو و حتی استفاده از آن صرف نظر می کنند. زیرا در بسیاری از موارد آسیب ها با شستشو گسترش پیدا می کنند.

به همین خاطر در بهترین قالیشویی در شمال تهران خدمات تعمیری نیز در کنار شستشو ارائه می شود. چنان که اگر فرش شما دچار هر گونه آسیب از جمله پارگی، پوسیدگی، سوختگی وغیره شده باشد، توسط حرفه ای ترین افراد برطرف می شود.

خدمات تعمیری این فرش شویی های منطقه یک تهران عبارت هستند از:

  • رفوگری؛
  • لکه برداری؛
  • شیرازه دوزی؛
  • رنگ برداری؛
  • ریشه بافی؛
  • ترمیم پارگی.تعمیر و رفوگری فرش شمال تهران

هر یک از این خدمات برای رفع یکی از آسیب های فرش شما کاربرد دارند. این خدمات با استفاده از بهترین تجهیزات و وسایل و توسط استادان رفو و ترمیم ارائه می شوند. به همین دلیل با سپردن فرش خود برای شستشو و تعمیر به این مراکز، قالی خود را نه تنها تمیز بلکه سالم و سلامت تحویل می گیرید.

مشاوره رایگان و تلفنی

خدمات جانبی قالیشویی های معتبر و برتر شمال تهران تنها به تعمیر فرش و شستشوی مبل ختم نمی شود. در این مراکز خدمات دیگری نیز وجود دارد که یکی از آن ها مشاوره رایگان است. این مشاوره در بهترین قالیشویی در شمال تهران به صورت تلفنی و توسط پرسنل مجرب و متخصص ارائه می شود.

همچنین این مشاوره 24 ساعته است و در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل می توانید از آن بهره مند شوید. طی این مشاوره به کلیه پرسش های شما درباره خدمات قالیشویی، هزینه خدمات، چگونگی شستشوی فرش ها، زمان تحویل وغیره پاسخ داده می شود.

ثبت سفارش اینترنتی

از دیگر خدمات پرطرفدار قالیشویی های برتر منطقه یک و سه تهران می توان به ثبت سفارش به صورت اینترنتی اشاره کرد. در این مراکز رفاه و آسایش مشتریان بر هر مورد دیگری ارجحیت دارد. با توجه به این موضوع امکان ثبت سفارش اینترنتی فراهم شده است.

بدین شکل شما بدون صرف زمان زیاد و رفت و آمد در ترافیک تهران می توانید سفارش شستشوی فرش خود را ثبت کنید. ثبت سفارش اینترنتی در این مراکز مانند فارسی با مراجعه به سفارش اینترنتی در سایت مجموعه امکان پذیر است. ثبت سفارش از این طریق تنها چند دقیقه وقت شما را می گیرید. حتی زمانی که روی مبل در حال نوشیدن چای هستید، می توانید نسبت به آن اقدام کند.

قالیشویی فارسی، بهترین قالیشویی شمال تهران با خدمات تخصصی

با توجه به خدمات بهترین قالیشویی در شمال تهران، آیا می دانید یکی از این مراکز فارسی است؟ قالیشویی فارسی به دلیل ارائه خدمات تخصصی شستشو و کلیه خدمات جانبی مورد نیاز مشتریان جز بهترین فرش شویی های شمال تهران دسته بندی می شود.

در مجموعه ما انواع قالی ها و مبلمان شسته می شوند و تعمیر قالی را نیز اساتید حرفه ای انجام می دهند. به همین دلیل ما تا به امروزه بیش از 48 هزار رضایت مشتری داشته ایم. اما تنها دلیل آن، خدمات ما نیست بلکه ویژگی های منحصر به فردی است که توجه هر مشتری را جلب می کند. این ویژگی های قالیشویی فارسی عبارت هستند از:

ضمانت سلامت فرش

اگر جز آن دسته از افرادی هستند که به دلیل ترس از آسیب به فرش خود، آن را برای شستشو به قالیشویی ها نمی سپارید؛ فارسی بهترین گزینه برای شما است. زیرا در مجموعه ما برای هر سفارش شستشو در ابتدا سلامت فرش ضمانت می شود.

زیرا ما به عنوان بهترین قالیشویی در شمال تهران از کیفیت خدمات، دستگاه ها و حتی مواد شوینده خود اطمینان کامل داریم. با توجه به این ضمانت، در صورت بروز هر گونه آسیب در فرش شما، امکان شکایت و دریافت خسارت برای شما فراهم می شود. به همین دلیل مشتریان ما با خیال راحت قالی های خود را به فارسی می سپارند.

سرویس دهی گسترده

یکی دیگر از ویژگی های قالیشویی فارسی این است که سرویس دهی گسترده ای دارد. چنان که در هر یک از محله های مناطق یک و سه تهران که ساکن باشید، می توانید از خدمات ما استفاده کنید. کافی است سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس از خدمات ما بهره مند شوید.

شستشو با قیمت مناسب

قالیشویی فارسی از نظر قیمت گذاری یکی از بهترین مراکز قالیشویی منطقه 3 به شمار می رود. زیرا مجموعه ما یکی از اعضای رسمی اتحادیه قالیشویی است و از کلیه قوانین اتحادیه پیروی می کند. با توجه به این موضوع قیمت گذاری در فارسی مطابق با قیمت گذاری های اتحادیه است.

به همین دلیل در مجموعه ما به عنوان یکی از بهترین مراکز قالیشویی در شمال تهران خبری از قیمت های فضایی نیست. قیمت گذاری خدمات در فرش شویی فارسی همچون اتحادیه بر اساس عوامل زیر انجام می شود:

  • نوع فرش؛
  • متراژ؛
  • روش شستشو؛
  • خدمات جانبی؛
  • و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین باید بدانید که هزینه شستشوی قالی شما با فرش دوست یا همسایه کاملا متفاوت خواهد بود. همچنین اینکه شما بخواهید چند مرتبه قالی شسته شود، می تواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشد. اما به طور کلی در فارسی با مناسب ترین قیمت قالی و مبل شما تمیزتر از همیشه شسته می شود.

کلام آخر

اگر در شمال تهران به دنبال بهترین قالیشویی هستید، باید بدانید این مراکز معمولا خدمات تخصصی دارند. خدمات این مجموعه ها را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم، در دو دسته شستشوی تخصصی و خدمات جانبی قرار می گیرند.

خدماتی همچون روش های شستشوی انواع فرش، شستشوی اتوماتیک، شستشو با مواد شوینده باکیفیت جز دسته اول به شمار می روند. این در حالی است که خدمات جانبی بهترین مراکز قالیشویی در شمال تهران شامل ثبت سفارش آنلاین، مشاوره رایگان، تعمیرات فرش ها و شستشوی مبل می شود. با توجه به این موارد می توان گفت یکی از بهترین قالیشویی های مناطق شمالی تهران، قالیشویی فارسی است.

در این مجموعه امکان شستشوی انواع قالی ها به صورت تمام اتوماتیک با قیمت مناسب وجود دارد. همچنین سلامت فرش شما توسط مجموعه ما ضمانت می شود. کافی است همین الان با کلیک روی گزینه سفارش اینترنتی نسبت به ثبت سفارش در فارسی برای شستشوی فرش خود اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *