5/5 - (2 امتیاز)

اگر شما هم به تمیزی و سلامت فرش های خود اهمیت می دهید و به دنبال سریعترین و منصف ترین مرکز قالیشویی منطقه 7 هستید کافی است یک بار قالیشویی فارسی را به عنوان بهترین، با تجربه ترین و قدیمی ترین قالیشویی در منطقه هفت انتخاب نموده و پس از آن خیال خود را برای همیشه از شستشوی فرش های خود راحت کنید. چرا که این فرش شویی در منطقه 7 یکی از قالیشویی های معتبر تهران است که به صورت رسمی عضو اتحادیه قالیشویان است و از طرفی همیشه برای شستشوی قالی ها و نیز دیگر خدمات منصفانه ترین قیمت را در نظر دارد. از این رو شما می توانید از این قالیشویی کیفیت را با مناسب ترین هزینه بخواهید.

قالیشویی فارسی؛ بهترین مرکز قالیشویی منطقه 7

قالیشویی فارسی یکی از قدیمی ترین قالیشویی های تهران است که تجربه ای درخشان و بیش از 20 ساله در زمینه ارائه خدمات شستشوی قالی ها و نیز ترمیم آن ها داشته و همواره خدمات حرفه ای آن نظر مشتریان را به خود جلب نموده و این موضوع را به خوبی می توان از مشتریان قدیمی و ثابت این قالیشویی و میزان رضایت آن ها دریافت. قالیشویی فارسی سال هاست که توانسته به عنوان قالیشویی قیمت مناسب منطقه 7 به مشتریان خود خدماتی حرفه ای را با قیمتی مناسب عرضه کند تا مشتریان با هر توان مالی بتوانند بهترین خدمات قالیشویی را دریافت کنند. برخی از ویژگی های مهم این قالیشویی منطقه 7 عبارتند از:

قالیشویی فارسی؛ بهترین مرکز قالیشویی منطقه 7
این مرکز قالیشویی در منطقه 7 دارای فضای کارخانه به مساحت سه هزار متر مربع می باشد.
  • دارای کارخانه ای به مساحت بیشتر از 3000 مترمربع؛
  • برخورداری از مجوز رسمی از سوی اتحادیه قالیشویان؛
  • شستشوی فرش ها با مناسب ترین قیمت؛
  • برخورداری از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات؛
  • شستشوی فرش ها به روش تمام اتوماتیک؛
  • استفاده از مواد شوینده نانو؛
  • ارائه تضمین سلامت فرش؛
  • خدمات سریع و به موقع؛
  • تحویل 48 ساعته فرش ها؛
  • ارائه مشاوره رایگان.

 مناطق تحت سرویس فرش شویی در منطقه 7

یکی از مواردی که باعث شده است افراد در هر نقطه از تهران به راحتی از خدمات تیم قالیشویی فارسی بهره مند شوند سرویس دهی این قالیشویی خوب در منطقه 7 به نقاط مختلف تهران است. در واقع شما عزیزان در هر نقطه از منطقه 7 تهران که باشید به راحتی می توانید با یک تماس از خدمات حرفه ای این قالیشویی برخوردار شوید. در ادامه نیز لیستی از مناطق تحت سرویس دهی این قالیشویی منطقه 7 آورده شده است:

خدمات تخصصی قالیشویی منطقه 7

قالیشویی فارسی تمامی خدمات که از یک قالیشویی مرکز تهران انتظار می رود را به بهترین شکل به مشتراین خود عرضه می کند. در ادامه با اصلی ترین خدمات این قالیشویی منطقه 7 آشنا خواهیم شد:

شستشوی تخصصی انواع قالی ها

قطعاً یکی از متداول ترین خدماتی که از یک قالیشویی حرفه ای در منطقه 7 انتظار می رود شستشوی تخصصی قالی هاست. هر قالی روش شستشوی مختص به خود را دارد و نمی توان همه فرش ها را به یک روش شست. از طرفی شستشوی غیراصولی فرش ها نه تنها به خوبی فرش ها را تمیز نمی کند بلکه در بسیاری از مواقع باعث شده که آسیبی جدی به فرش ها وارد شود. برای همین بسیار مهم است که هر فرش با روش مناسب با خود آن، شسته شود.

خیلی از قالیشویی ها هنوز هم به دلیل نداشتن تجهیزات به روش سنتی عمل کرده و تمامی فرش ها را با دست و به یک شکل می شوند. این در حالی است که در قالیشویی فارسی تمامی فرش ها ابتدا کارشناسی خواهند شد و طبق نوع و شرایطی که داشته بهترین روش شستشو برای آن ها در نظر گرفته شده و با دستگاه های مخصوص به صورت کاملاً اتوماتیک و بدون دخالت دست و همچنین با بهترین شوینده ها شسته می شوند. شما می توانید روی این قالیشویی تهران برای شستشوی انواع فرش های زیر حساب باز کنید:

  • شستشوی فرش دستبافت
  • شستشوی فرش ابریشم
  • شستشوی فرش ماشینی
  • شستشوی فرش بلژیکی
  • شستشوی تابلو فرش

از طرفی این قالیشویی در قبال شستشوی فرش ها، سلامت فرش ها را تضمین می کند و شما با خیال راحت می توانید برای شستشوی فرش های نفیس و قدیمی خود نیز روی قالیشویی منطقه 7 حساب باز کنید.

خدمات ترمیم و رفو فرش ها

یکی دیگر از خدمات بسیار تخصصی که شما می توانید آن را از قالیشویی فارسی بخواهید خدمات ترمیم و رفو فرش هاست. خیلی از اوقات فرش ها با یک ترمیم ساده می توانند دوباره به شکل روز اول خود در آیند اما ترمیم و رفو فرش ها یکی از خدماتی است که نمی توان آن را از هر قالیشویی خواست. بلکه این کار باید در نهایت ظرافت و دقت انجام شود تا در نهایت، یک فرش کاملاً سالم و زیبا را در پایان کار مشاهده کنید.

خدمات ترمیم و رفو فرش ها
لکه برداری، تعمیر و تعویض ریشه فرش، شیرازه دوزی و … از خدمات رفوگری فرش در منطقه 7 توسط مجموعه فارسی می باشد.

در قالیشویی منطقه 7 شما می توانید بهترین خدمات ترمیم و رفو فرش ها را دریافت کنید و فرش هایی که به دلیل مشکلات ظاهری دیگر مانند گذشته به دکوراسیون شما رنگ نمی بخشند را دوباره مانند روز اول سالم و جذاب داشته باشید. خدمات ترمیم و رفو فرش ها در این فرش شویی در منطقه 7 به شرح زیر است:

  • لکه برداری فرش دستبافت
  • شیرازه دوزی فرش
  • ترمیم پارگی فرش دستبافت
  • ریشه بافی فرش دستبافت
  • رنگبرداری فرش دستبافت
  • رفو فرش دستبافت

خدمات مبلشویی در قالیشویی منطقه 7

ارائه خدمات مبلشویی در محل، یکی از خدمات ویژه ای است که شما می توانید از قالیشویی فارسی بخواهید. مبلمان خانه یا محیط کار نیز هر چند وقت یک بار نیاز به شستشو و لکه گیری دارند و البته این کار نیاز به تخصص و مهارت داشته و نمی توان بدون داشتن دانش و ابزار مناسب اقدام به انجام این کار کرد.

اما این کار با قالیشویی فارسی یکی از آسان ترین کارهایی است که می توانید تجربه کنید. تنها کافی است با شماره تلفن قالیشویی منطقه 7 تماس گرفته و بعد از ثبت سفارش منتظر بمانید تا خیلی زود نیروهای متخصص این تیم در محل شما حضور یافته و با ابزار و دستگاه های پیشرفته به بهترین شکل مبلمان شما را شستشو داده و لکه گیری کنند. به این شکل زحمت جابجایی مبلمان و نیز امتحان کردن روش های پرریسک لکه گیری مبلمان را نخواهید داشت و در کمترین زمان می توانید مبلمان خود را که حالا کاملاً تمیز و خوشبو شده اند دوباره استفاده کنید.

خدمات خشکشویی

شما همچنین در کنار خدمات شستشو و لکه گیری مبلمان می توانید در محل از خدمات خشکشویی قالیشویی فارسی برای شستشوی خوشخواب های خود نیز استفاده کنید. به این شکل می توانید در خانه خود و بدون هیچ زحمت و خستگی از خدمات حرفه ای و تخصصی خشکشویی در محل بهره برده و دوباره از خوشخواب هایی کاملاً تمیز استفاده نموده و لذت ببرید.

چرا قالیشویی فارسی بهترین قالیشویی در منطقه 7 است؟

قالیشویی فارسی دارای ویژگی های مختلفی می باشد که باعث می شود شما با اعتماد کامل فرش هایتان را جهت شستشو به آن بسپارید، در زیر ویژگی های این مرکز به طور مختصر شرح داده شده است:

چرا قالیشویی فارسی بهترین قالیشویی در منطقه 7 است؟
یکی از اصلی ترین دلایل معروفیت قالیشویی فارسی در منطقه 7 تهران، کیفیت بالای خدمات فرش شویی می باشد.

دارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز است

قالیشویی فارسی دارای کارخانه ای بزرگ و مجهز با مساحت بیشتر از 3000 متر است که صفر تا صد شستشوی قالی ها در این مرکز انجام شده و هیچ یک از مراحل شستشوی قالی ها برون سپاری نمی شود.

شستشوی قالی ها را به روش اتوماتیک انجام می دهد

این قالیشویی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزارهای برای شستشوی قالی ها استفاده می کند و قالی ها به روش تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست شسته می شوند. به همین دلیل احتمال آسیب دیدگی فرش ها بر اثر خطای انسانی به صفر می رسد.

ارائه دهنده تمامی خدمات قالیشویی است

قالیشویی فارسی کامل ترین و متنوع ترین خدمات قالیشویی را ارائه نموده و به همین دلیل شما می توانید ضمن شستشوی تخصصی انواع فرش ها، ترمیم و رفو فرش های خود، شستشوی مبلمان، موکت، خوشخواب و پتوهای خود را نیز به این قالیشویی بسپرید.

منصفانه ترین قیمت ها را دارد

یکی از دلایلی که باعث شده خیلی از افراد قالیشویی فارسی را بهترین قالیشویی در منطقه 7 بدانند قیمت های منصفانه این قالیشویی است. تمامی خدمات این قالیشویی منطقه 7 طبق نرخ نامه اتحادیه قالیشویی و کاملاً شفاف و منصفانه خواهند بود.

خوش قول ترین قالیشویی منطقه 7 است

قالیشویی فارسی یکی از خوش قول ترین و متعهدترین قالیشویی هایی است که شما می توانید شستشوی فرش های خود را به آن بسپرید. این تیم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ضمن حفظ کیفیت خدمات، در سریع ترین زمان ممکن فرش های شسته شده را به شما تحویل دهد و معمولاً قالی ها طی 48 ساعت شسته شده و کاملاً تمیز و خوشبو به شما تحویل داده خواهند شد.

حرف آخر

قالیشویی فارسی به عنوان یک قالیشویی منطقه 7 همواره نشان داده است که کیفیت خدمات خود را در اولویت قرار داده تا بتواند به دنبال آن رضایت مشتریان را نیز به بهترین شکل جلب کند. پس اگر به دنبال بهرین قالیشویی در منطقه هفت هستید در انتخاب این قالیشویی تردید نکنید. تنها کافی است با شماره تلفن های این فرش شویی در منطقه 7 تماس گرفته تا خیلی زود نیروهای این قالیشویی برای دریافت قالی های شما یا شستشوی مبلمان و خوش خواب های شما در محل حضور پیدا کنند. قطعاً با یک بار اعتماد به این قالیشویی دیگر حاضر به امتحان خدمات هیچ قالیشویی دیگری نخواهید بود و نام قالیشویی فارسی همیشه در ذهن شما به عنوان بهترین قالیشویی حک می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *