اکثر قالیشویی ها به اقتضای شرایط شغلی در دید عموم قرار ندارند و از این رو شناخته شدن آن‌ها مستقیماً با کیفیت کارشان مرتبط است؛ به این صورت که اغلب با کیفیت کار خود بر سر زبان‌ها می‌افتند و به صورت دهان به دهان تبلیغ می‌شوند. از این رو اگر یک قالیشویی در محله ای معروف شده باشد می‌توان به این نتیجه رسید که از کیفیت کاری بسیار خوبی برخوردار است. معروف‌ترین قالیشویی در خیابان استخر نیز به دلیل ارائه خدمات مناسب و باکیفیت شناخته شده است. قالیشویی فارسی یکی از بهترین قالیشویی های این منطقه است که علاوه بر کیفیت خدمات، شرایطی را فراهم آورده تا مشتریان به راحتی با این مجموعه ارتباط برقرار کنند. برای اینکه بیشتر با این مجموعه و خدمات آن آشنا شوید ادامه این متن را از دست ندهید.

خدمات متفاوت معروف‌ترین قالیشویی در خیابان استخر

مسلماً اولین و بهترین خدمت بهترین قالیشویی در خیابان استخر (قالیشویی منطقه 4) جهت شست‌وشوی فرش‌ دستباف و … رفوگری فرش ها است. این خدمت و عنوان بهترین کیفیت برای شستن فرش‌ها، به راحتی به دست نیامده و به عوامل مختلفی مربوط است. دلیل اول تمایز در نحوه شست‌وشوی فرش‌ها است. این قالیشویی با رعایت دقیق نکات شست‌وشو و استفاده از دستگاه‌های بروز، تمامی قالی‌ها را به دقت و با تفکیک می‌شوید. یعنی قالی‌های دستباف با شیوه‌ای مختص به خود و قالی‌های ابریشم و تابلو فرش‌ها هم به همین صورت و با مواد شوینده مخصوص به خود شسته می‌شوند تا به بافت و رنگ آن‌ها آسیب وارد نشود. از طرفی فرش‌های ماشینی نیز با توجه به تراکم و نوع جنس فرش و رنگ به صورت جداگانه و به صورتی شسته می‌شوند که هیچ‌گونه صدمه‌ای به فرش وارد نشود.

خدمات متفاوت معروف‌ترین قالیشویی در خیابان استخر
لکه برداری، رفوگری و ریشه بافی فرش های دستباف از تخصص های دیگر قالیشویی فارسی در خیابان استخر می باشد.

علاوه بر این خدمت، خدماتی مانند لکه‌برداری فرش دستباف به صورت تخصصی در این مجموعه صورت می‌گیرد. همچنین ریشه بافی و رفو فرش دستباف نیز جزء دیگر خدمات تخصصی قالیشویی فارسی است. تخصص‌های دیگر این مجموعه به نوعی تکمیل کننده خدمت اول بوده و این نشان از تخصصی کار کردن این قالیشویی است. اگر می‌خواهید یک قالیشویی خوب در خیابان استخر تهرانپارس به شما معرفی شود قطعاً قالیشویی فارسی اولین گزینه است.

کلام آخر

مجموعه بزرگ قالیشویی و رفوگری فارسی علاوه بر کیفیت خدمات به زمان نیز اهمیت ویژه ای میدهد. یعنی تمام توان خود را به کار می بندد تا در سریعترین زمان ممکن نیاز مشتریان را برطرف سازد. از این رو راههای ارتباطی متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته است. شماره تماس های موجود در سایت و همچنین ثبت سفارش به صورت آنلاین از دیگر مزیت های این قالیشویی خوب در خیابان استخر است. در نظر داشته باشید که قالیشویی فارسی به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خواهد بود. اگر درباره قالیشویی فارسی می خواهید بیشتر بخوانید به قالیشویی در تهرانپارس مراجعه فرمائید.