4.5/5 - (12 امتیاز)

با نظرسنجی های انجام شده برای خدمات قالیشویی تهرانپارس مشخص شد که امروزه کاربران و مشتری ها خواهان این هستند که در نزدیکی محل سکونت خود، قالی ها و فرش های خود را جهت شستشو به کارخانه قالیشویی بپسارند. چندین فرش شویی تهرانپارس وجود دارند که قالیشویی فارسی یکی از آن هاست، دفتر فرش شویی بزرگ فارسی واقع در فلکه دوم تهرانپارس می باشد. یک قالیشویی که به خوبی همه اصول و نکات شستشوی فرش های مختلف را بداند و قیمت خدمات مناسب باشد و بتوان با خیالی آسوده فرش های ارزشمند خود را به آن سپرد. اگر شما نیز به دنبال بهترین قالیشویی تهرانپارس هستید توصیه می شود این مطلب را از دست ندهید. چرا که ما قصد معرفی بهترین قالیشویی تهرانپارس با امکان سفارش آنلاین را خدمت شما عزیزان داریم:

قالیشویی در منطقه 4 را با نام قالیشویی فارسی و مجوز رسمی افتتاح کردیم تا بتوانیم بهترین خدمت رسانی را داشته باشیم.

کارخانه ی فرش شویی و رفوگری فارسی (عضو اصلی اتحادیه قالیشویی تهران) با بیش از بیست سال تجربه در زمینه شستشو و رفوگری فرش توانسته کیفیت کاری در خور شاَن و رضایت شما مشتریان گرامی ارائه دهد طبق نظر سنجی که از مشتریان ثابت قالیشویی و دفاتر خود در سراسر تهران انجام شده رضایت 95% آنها را کسب کرده است که این مورد را می توان یک مورد فوق العاده در صنف قالیشویی به شمار آورد.

خدمات قالیشویی “فارسی” در تهرانپارس شامل شستشوی قالی و فرش با دستگاه های اتومات (صورت تک نرخ)، رفوگری، و تمیزی مبل‌ها و موکت ها برای نگهداری و بهبود شکل و کیفیت آنها هستند.

قالیشویی تهرانپارس، قالیشویی فارسی
اگر به دنبال قالیشویی در تهرانپارس هستید، قالیشویی فارسی بهترین انتخاب برای شماست.

نمونه ای از خدمات ارائه شده کارخانه قالیشویی در تهرانپارس و رفوگری فارسی:

  • مرکز شستشوی تخصصی فرش و قالی های دستباف، پشمی، ابریشمی، تمام ابریشم،گرانقیمت، اعلا و عتیقه بدون ذره ای آسیب؛
  • متخصص در کر و شستن فرش های ماشینی رنگ روشن و تیره بدون آسیب؛
  • شستشوی فرش های فانتزی،بلژیکی،ترک،گبه،پرزبلند، وینتیج و…؛
  • بکارگیری مجرب ترین افراد با تجربه به همراه پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک موجود در ایران جهت کر و شستشوی فرش؛
  • رفو گری فرش، بازسازی و مرمت انواع فرش های آسیب دیده؛
  • ارائه خدمات رنگبرداری، لکه برداری تمامی قالی ها و فرش ها؛
  • ارائه خدمات مبلشویی در منزل با دستگاه برای تمامی انواع مبلمان؛
  • پرداخت وجه به صورت نقدی و کارتخوان (مجهز به دستگاه کارتخوان)؛
  • حمل و نقل به صورت لول با روکش پلاستیکی (کاورکشی شده).

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 02177784000 و 02177785000 تماس بگیرید.

کارخانه فرش شویی تهرانپارس؛ تجهیز شده با برترین دستگاه فرش شویی می باشد که دفتر اصلی آن واقع در تهرانپارس می باشد با 30 سال سابقه مستقر و با بیش از 2 میلیون اشتراک در شهر تهران برترین خدمات شستن فرش از قبیل دستباف، ماشینی ، پرزبلند و قیمتی را انجام می دهد.

ویژگی های قالیشویی فارسی

قالیشویی بزرگ و باتجربه فارسی، دارای ویژگی ها و مزایای متعددی می باشد در ادامه به شرح برخی از آنها پرداختیم:

قالیشویی در تهرانپارس (فارسی)، با پایبندی به نرخ‌های تعیین شده توسط اتحادیه شستشوی فرش، خدمات شستشوی فرش را ارائه می‌دهد.

هزینه مناسب و مقرون به صرفه

در قالیشویی فارسی هزینه شستشوی فرش برابر با نرخ تعیین شده توسط اتحادیه بوده و قیمت برای تمامی مشتریان و فرش ها به صورت یکسان می باشد. در واقع می توان گفت تک نرخی بودن برای فرش ها یکی از مزیت های این قالیشویی می باشد، به عبارت دیگر این مرکز هزینه اعلاشویی، سفید شویی به صورت جداگانه دریافت نمی کند و فقط یک نرخ برای فرش های ماشینی، یک نرخ برای فرش های دستباف دارد. به طور مثال در سال 1403 هزینه هر متر شستوی فرش ماشینی در این قالیشویی به مبلغ 50 هزار تومان می باشد.

نوع فرشعوامل تاثیر گذار بر قیمتهزینه شستشو
فرش ماشینی –50 هزار تومان برای هر متر (به طور ثابت) – اعلاشویی
فرش دستبافنوع و جنس فرشتماس بگیرید

کارشناسان ما در همه ی ایام و ساعات حتی روزهای تعطیل با روی خوش آماده تماس شما مشتریان عزیز می باشد. هدف ما جلب رضایت کامل مشتری در پرداخت هزینه خدمات است.

شستشوی انواع فرش در قالیشویی
قالیشویی فارسی یکی از برترین قالیشویی ها در چند سال اخیر در زمینه شستشو انواع فرش و قالی در تهرانپارس شناخته شده است.

قالیشویی فارسی مراحل کاربردی ومفید را با شستشو تلفیق کرده تا از کاسته شدن ارزش فرش در شستشو که در اثرتغییر رنگ و شکل ظاهری فرش است (شل شدن تاروپود فرش) جلو گیری کند.
با استفاده از کاربردی ترین دستگاه ها و موادشوینده در کنار پرسنلی با تجربه توانسته رضایت سفارش دهنده ی خدمات را در زمان تحویل کار جلب کند.

در قالیشویی تهرانپارس (قالیشویی فارسی)، انواع فرش‌های ماشینی، بلژیکی، ترک، وینتیج و پرزبلند، با قیمت مناسب توسط تیمی حرفه‌ای شستشو می‌یابند. ما به مشتریان خود مدیونیم و از اصول مشتری‌مداری و منصفانه‌گری پیروی می‌کنیم.

کارخانه اختصاصی

برخورداری قالیشویی فارسی از کارخانه ای اختصاصی و به مساحت 3000 متر مربع باعث شده که کلیه مراحل شستشوی قالی ها در این قالیشویی به بهترین شکل و زیر نظر کارشناسانی مجرب انجام شود. در قالیشویی فارسی همچنین از بهترین و مرغوب ترین شوینده ها برای شستشوی فرش های مختلف به کار برده خواهد شد.

در این مجموعه قالیشویی تهرانپارس بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می شود. به طوری که دریافت هزینه مناسب در این مرکز به معنای کاهش کیفیت خدمات نیست. بنابراین اگر هزینه شستشوی فرش ها دغدغه شما است، با قالیشویی فارسی دیگر چنین نگرانی نخواهید داشت.

تحویل سریع فرش ها

شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که در فضای بدون قالی و فرش زندگی برایتان دشوار می شود و می خواهید فرش خود را سریعا تحویل بگیرید و در اسرع وقت شستشوی فرشتان صورت بگیرد، فارسی برای شما گزینه مناسبی محسوب می شود؛ زیرا یکی از مهم ترین مزایا و خدمات این مجموعه شستشوی و تحویل سریع (48 ساعته) فرش ها است.

در قالیشویی فارسی کلیه پرسنل تلاش می کنند که قالی ها را حداقل ظرف مدت 48 ساعت شستشو و تحویل دهند. معمولا در اکثر موارد موفق عمل می شود و اکثر فرش ها در این مدت زمان به دست صاحبان خود می رسند.

ارائه خدمات به صورت آنلاین

یکی از مهم ترین نکاتی که باعث تمایز قالیشویی فارسی با دیگر مراکز قالیشویی در تهرانپارس می شود، ارائه خدمات به صورت آنلاین است. در این مجموعه امکان بهره مندی از بسیاری از خدمات به صورت اینترنتی و از طریق سایت برای مشتریان فراهم شده است.

به طوری که برای ثبت سفارش دیگر مجبور به مراجعه حضوری به مجموعه نخواهید بود و تنها از طریق سایت می توانید این کار را انجام دهید. در این صورت نه تنها هیچ زحمتی بابت شستشوی فرش خود نمی کشید بلکه دچار اتلاف وقت در ترافیک نخواهید شد.

ضمن اینکه با تماس با شماره های تماس این مرکز می توانید از مشاوره رایگان در رابطه با چگونگی شستشوی انواع فرش ها، قیمت گذاری وغیره بهره مند شوید.

شستن فرش ها به تضمین و گارانتی عدم آسیب فرش و قالی های دستباف، از خصیصه و ویژگی های قالیشویی تهرانپارس می باشد.

ضمانت حفظ سلامت فرش

اگر به دنبال شستشوی حرفه‌ای فرش در تهرانپارس هستید و نگرانی دارید که فرش‌هایتان ممکن است در اثر شستشو آسیب ببینند، می‌توانید به مرکز فارسی مراجعه کنید و از خدماتشان بهره‌مند شوید. این مرکز به شما ضمانت می‌دهد که هرگز نگران سلامتی فرش‌هایتان نباشید. پرسنل ما با بهره‌گیری از بهترین روش‌ها و تجهیزات، به شستشوی تخصصی فرش‌های شما می‌پردازند و از عدم آسیب دیدگی آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند. همچنین، در صورت وقوع هر گونه آسیب در فرش، ما به تعهد خود عمل کرده و خسارت را جبران خواهیم کرد. با مراجعه به مرکز فارسی، فرش‌هایتان را به دستان حرفه‌ایان با اطمینان کامل بسپارید و از خدمات با کیفیت ما بهره‌مند شوید.

شستشوی فرش با مواد شوینده نانو

در مرکز قالیشویی تهرانپارس، شستشوی حرفه‌ای فرش‌ها و قالی‌ها با بهره‌گیری از بهترین مواد شوینده صورت می‌گیرد. ما از مواد درجه یک آلمانی و خارجی استفاده می‌کنیم تا فرش‌ها و قالی‌های شما بهترین تمیزی را بدست آورند. این مواد شوینده نه تنها باعث می‌شوند که فرش‌ها براق و مانند روز اول شوند، بلکه از آسیب به الیاف، بافت و رنگ آن‌ها جلوگیری می‌کنند. همچنین، با استفاده از این مواد، ماندگاری و طول عمر فرش‌ها و قالی‌ها افزایش می‌یابد. از خدمات شستشوی تک نرخ ما با بهترین مواد شوینده استفاده کنید و فرش‌هایتان را به دستان ما حسابی مراقبت شده بسپارید.

نمونه ای از مراحل شستشوی فرش و رفوگر در کارخانه فارسی:

شستشوی فرش نیز مانند تمامی خدمات دیگر دارای مراحلی می باشد، این مراحل ممکن است در قالیشویی های مختلف متفاوت به نظر برسد، در زیر روش شستن قالی ها در کارخانه فارسی را برای شما شرح داده ایم:

بررسی فرش قبل از شستشو در قالیشویی فارسی

بازدید از فرش برای کنترل ایرادهای فرش قبل ازقالیشویی ضروری است. در صورتی که فرش نیاز به ترمیم دارد باید قبل از شستشو اصلاح شود. برای همین با این بررسی قبل از شستشوی فرش به خوبی مشکلات آن مشخص و اقدامات لازم جهت رفع آن ها صورت می گیرد.

خاک گیری فرش

قبل از اقدام به شستشوی فرش، مراحلی را که جهت حفظ بهداشت و زیبایی فرش بسیار مهم هستند، باید انجام دهیم. یکی از این مراحل، خاک‌گیری است. این مرحله به عنوان پایه‌ای‌ترین مرحله شستشو، اهمیت فراوانی دارد. در این مرحله، از روش‌های مختلفی برای حذف گرد و غبار، خاک و کثیفی‌های موجود بر روی فرش استفاده می‌شود. می‌توان از ابزارها و تجهیزات مختلفی مانند مکنده‌های خاک، مکنده‌های مخصوص فرش، و یا حتی روش‌های دستی مانند تپش و تکان دادن فرش برای خاک‌گیری استفاده کرد. این کار باعث پاکسازی عمیقتر و کاملتر فرش می‌شود و زمینه را برای مراحل بعدی شستشو آماده می‌کند.

در این صورت شستشوی فرش در بهترین قالیشویی تهرانپارس شرقی به بهترین شکل ممکن انجام می شود و دچار چرک مردگی و تیره شدن رنگ های روشن و مشکلاتی از این قبیل نخواهد شد.

تثبیت رنگ فرش

تثبیت رنگ های فرش های دستبافت، خاص و رنگده امری ضروری است تا در هنگام شستشوی فرش فرش رنگ قاطی نکند. این کار کاملاً تخصصی است و از عهده هر کسی برنمی آید، حال آن که در قالیشویی فارسی به حرفه ای ترین شکل انجام خواهد شد.

لکه برداری فرش

تمیز کردن و رهایی از لکه های فرش از جمله موارد حیاتی در فرایند شستشوی فرش است. برای این کار، لازم است نوع لکه و میزان سختی آن ابتدا توسط کارشناسان متخصص تشخیص داده شود. سپس، با توجه به این تحلیل، از مواد شوینده مناسب و روش‌های مناسب برای پاکسازی استفاده می‌شود. هر نوع لکه ممکن است نیازمند روش‌ها و مواد متفاوتی برای پاکسازی باشد که بهترین انتخاب‌ها توسط تیم کارشناسی فرش تعیین می‌شود.

شستشوی قالی و فرش

پس از لکه برداری شستشوی کلی فرش انجام میگیرد که با توجه به جنس،تراکم ونوع فرش با دستگاه های مخصوص قالیشویی شسته میشود. در این زمینه قالیشویی فارسی دارای به روزترین دستگاه های شستشو می باشد. از این رو هر فرش با بهترین دستگاه ها شستشو خواهد شد. و فرش ها به دلیل شستشوی نامناسب آسیبی نمی بینند.

آبکشی فرش طبق اصول اسلامی

پس ازشستشوی فرش مراحل آبکشی فرش طبق اصول اسلامی کُرداده میشود. . برای همین جای هیچ نگرانی از بابت تمیزی فرش ها از این بابت نیز نخواهد بود.

خشک شدن فرش ها

یکی از اصلی ترین مراحل در شستشوی انواع فرش ها، خشک کردن آن ها است. در صورتی که خشک کردن به بهترین شکل انجام نشود، با مشکلاتی همچون زردی ریشه ها، بوی نامطبوع وغیره مواجه خواهید شد.

به همین دلیل در این مجموعه قالیشویی در تهرانپارس با استفاده از گرمخانه و بهترین شیوه ها انواع فرش ها خشک می شوند. چنان که نه تنها با مشکلات ذکر شده مواجه نخواهید شد بلکه فرش خود را مانند روز اول دریافت می کنید.

اتوکشی فرش ها

فرش ها بعد از آن که به طور کامل خشک شدند برای نظم و ترتیب تاروپود آن ها، با دستگاه مخصوص اتوکشی خواهند شد. این کار کمک می کند تا فرش ها همچون روز اول زیبا به نظر برسند.

کاور کشی قالی

کاورکشی یا بسته بندی یکی دیگر از مراحل شستشوی انواع فرش ها در این مرکز قالیشویی است که به بهترین شکل ممکن انجام می شود. چنان که پس از این فرش شما شستشو، خشک و اتوکشی شد؛ توسط پرسنل حرفه ای با استفاده از مقاوم ترین و باکیفیت ترین کاورها بسته بندی می شود.

بسته بندی فرش ها در قالیشویی فارسی با کاورهایی بدون آسیب برای محیط زیست انجام می شود و از فرش شما در برابر هر گونه رطوبت، حرارت و دیگر آسیب ها محافظت می کند. بدین شکل فرش خود را سالم و تمیز در بسته بندی منظم و زیبا دریافت خواهید کرد.

شستشوی فرش ها در قالیشویی فارسی با دستگاه های تمام اتومات مدرن صورت می گیرد ، یکی دیگر از مزایای این مجموعه استفاده از مواد نانو و درجه یک جهت شستشوی فرش ها می باشد.

برخی از محله های نزدیک به تهرانپارس

فرش شویی در فرهنگسرا
قالیشویی فرهنگسرا تهرانپارس
قالیشویی جشنواره - فارسی
قالیشویی جشنواره تهرانپارس
قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس
قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس
قالیشویی در تهرانپارس فلکه سوم
قالیشویی فلکه سوم تهرانپارس
قالیشویی تهرانپارس شرقی - فارسی
قالیشویی تهرانپارس شرقی
قالیشویی بلوارپروین - فارسی
قالیشویی بلوارپروین تهرانپارس

شستشوی فرش در کدام قالیشویی؟

فرش از قدیم یکی از اجزاء اصلی دکوراسیون داخلی منازل و حتی هتل ها و اداره جات و… بوده است. مبلمان را هم می توان گفت یکی دیگر از اجزاء اصلی و هم دکوراسیون اداره ها و شرکت ها و منازل است. اما باید توجه داشته باشید هر چه قدر در حفظ و نگهداری فرش و مبلمان و تمیز نگه داشتن آن بیشتر دقت کنید عمر مفید و ماندگاری بیشتر می شود. فرش و مبلمان حتی اگر به ظاهر کثیف هم نباشد باید حداکثر هر دو سال یک مرتبه تمیز شود.

توجه داشته باشید در صورت ایجاد هر گونه کثیفی و لکه باید فوراً تمیز کنید هر و آن را بر طرف کنید لکه هر چه قدر کهنه تر شود تمیز کردن آن مشکل تر خواهد بود. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز در صورت مشکل یا لکه دار شدن فرش یا مبلمان شما می توانید با مراجعه به سایت قالی شویی فارسی از مشاوران و کارشناسان ما برای تمیز کردن و رفع لکه فرش یا مبلمان خود استفاده کنید، تا ماندگاری فرش شما بیشتر شود.

در صورتی هم که تمایل داشته باشید فرش یا مبلمان خود را شستشو دهید از طریق همین سایت قالی شویی فارسی می توانید اقدام به رزرو نوبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و ضمن اطلاع گرفتن از جزئیات با شما هماهنگ می شوند تا فرش شما را به محل کارخانه بیاورند شستشو دهند و در اسرع وقت تحویل شما بدهند. قالی شویی فارسی کلیه خدمات شستشوی انواع فرش، مبل و.. همچنین رفوگری، ترمیم و.. برای شما انجام خواهد داد.

هزینه شستشوی فرش در بهترین قالیشویی تهرانپارس

هزینه شستشوی فرش های شما در این قالیشویی در تهرانپارس به عوامل مختلفی بستگی دارد. پیش از هر چیز قیمت گذاری اتحادیه و صنف قالیشویان است که قیمت شستشوی قالی شما را مشخص می کند. همچنین عوامل دیگری از جمله موارد زیر بر افزایش یا کاهش این قیمت تاثیر دارند:

  • متراژ؛
  • شانه؛
  • تراکم؛
  • طرح؛
  • نوع از جمله ماشینی یا دستباف؛
  • قدمت.

علاوه بر ویژگی های فرش شما اینکه از چه خدماتی برای شستشوی آن استفاده کنید نیز می تواند هزینه شستن آن را کم یا زیاد کند. به طوری که با بهره مندی از خدمات اعلاشویی فرش باید هزینه بیشتری را نسبت به شستشوی عادی آن پرداخت کنید. البته همانطور که گفته شد در قالیشویی فارسی قیمت ها به صورت ثابت برای هر متر فرش ماشینی 50 هزار تومان می باشد.
همچنین در صورت نیاز به لکه برداری با روش های خاص، رفوگری، ریشه بافی و خدماتی از این دست، هزینه شستشوی فرش شما بیشتر می شود. اما به طور کلی باید بدانید که قیمت شستن انواع فرش در این قالیشویی نسبت به مراکز دیگر مناسب تر است. چنان که این هزینه حتی نسبت به زمان و انرژی که برای شستشوی فرش خود در خانه صرف می کنید، بهتر است.

ثبت درخواست شستشوی فرش در قالیشویی تهرانپارس به صورت آنلاین باعث می شود که تایم شما هدر نرود

ثبت سفارش در قالیشویی فارسی

پروسه ثبت سفارش قالیشویی تهرانپارس در قالیشویی فارسی بسیار آسان و ساده است. کافی است با شماره تلفن های این قالیشویی تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید. پس از آن در سریع ترین زمان ممکن نیروهای قالیشویی فارسی در محل حضور یافته و قالی های شما را تحویل خواهند گرفت.

ثبت سفارش در قالیشویی فارسی
قالیشویی فارسی تهرانپارس، ثبت سفارش آنلاین شستشوی فرش را به صورت اینترنتی دارد.

البته به صورت اینترنتی نیز امکان ثبت سفارش برای شما عزیزان فراهم است. برای این کار وارد سایت قالیشویی فارسی شوید و از طریق بخش ثبت سفارش آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید. با ثبت سفارش از طریق سایت شما، 10 درصد تخفیف نیز برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

قالیشویی در تهرانپارس با نام قالیشویی  فارسی تنها طی 48 ساعت فرش شما را به صورت شسته و کاملاً تمیز به شما تحویل خواهد داد. پس از دریافت فرش، شما بدون نیاز به مراجعه به دفتر کاری قالیشویی فارسی، امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز سیار را خواهید داشت.

قالیشویی فارسی مشتریان خود را بهترین سرمایه دانسته و در حفظ این سرمایه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

نتیجه گیری

قالیشویی فارسی به عنوان بهترین قالیشویی تهرانپارس کلیه خدمات شستشوی قالی، قالیچه و فرش ها را به خوبی انجام می دهد. شایان ذکر است که این قالیشویی مجهز به دستگاه های به روز شستشوی فرش بوده و فرش های شما را بدون آسیب و کاملا تمیز تحویل می دهد. همانطور که گفت شد این مرکز جز اعضای اتحادیه قالیشویی در تهران بوده و به عنوان قالیشویی با مجوز در تهرانپارس فعالیت می کند. از ویژگی های این قالیشویی برایتان در بالا گفتیم تا با آسودگی خاطر این مرکز را انتخاب کنید.

19 دیدگاه

  • خدماتتون بسیار خوب بود و راضی بودیم
    وب ساییتون هم زیباست و خوب طراحی شده.
    ممنون

    • ممنون از شما . ان شالله که بتونیم رضایت همه مشتریهارو جلب کنیم

  • آشنایی با مطمئن‌ترین قالیشویی در حکیمیه - قالیشویی آنلاین فارسی گفت:

    […] شده به مشتریان تحویل می‌دهند. همچنین این مجموعه خدمات قالیشویی در تهرانپارس را نیز انجام می […]

  • هزینه اعلاشویی دوتا فرش ۹ متری رو میفرمایین؟ ما تو تهرانپارس هستیم

    • سلام مشتری عزیز
      لطفابرای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت لطفا با شماره های روی سایت تماس بگیرین

  • من که خیلی راضی بودم
    دو تا فرش 12 متری و یه 6 متری با بهترین کیفیت انجام دادن

    • ممنون از نظر زیبایی که برای ما ثبت کردین
      به جبران محبت شما 5 درصد تخفیف روی کلیه خدمات مجموعه برای شما، در سفارش بعدی ثبت شد.
      بنابراین در سفارش بعد کد اشتراک خود را اعلام و از تخفیف ثبت شده استفاده کنید.

  • شستشوی فرش های دستباف رو به چه صورت انجام میدین
    محتواتون خیلی خوب بود کاش قیمت هم مینوشتید

    • فرش های دستباف به دلیل بافت حساس و قاطی شدن رنگ، با استفاده از دستگاه های اتوماتیک امکان شستشو ندارد، و به روش نیمه سنتی و با ضمانت سلامت فرش ها در کارخانه ما شستشو داده می شوند
      در ارتباط با تعرفه به دلیل متغییر بودن هزینه شستشو فرش های دستباف یک مقدار تعرفه قرار دادن سخت میشه اما در دستور کار حتما قرار می دیم که بتونیم رضایت صددرصد شما کاربر عزیز رو جلب کنیم.
      ممنون از نگاه زیباتون.

  • کارتون خوب بود ممنونم
    قیمت ها طبق مواردی که توی سایت درج شده بود، یه قرون بیشتر دریافت نکردن.
    فرش ها تمیز شده بود.

    • خیلی ممنون از اینکه تجربه تون رو در اختیار دوستان و کاربران در اینترنت قرار می دین.
      در سفارش بعدی با کد اشتراکتون می تونین 5 درصد تخفیف بگیرید.
      مرکز ما دارای دفتر توی تهرانپارس هستش و به عنوان یکی از قدیمی ترین قالیشویی های تهرانپارس شناخته می شه. تمامی تلاش مجموعه و تیم ما رضایت شما مشتریان هستش.

  • خدماتی که از قالیشویی فارسی دریافت کردم بسیار حرفه‌ای بود. فرشهای ماشینی خودم و خونه جاریم رو به قالیشویی در تهرانپارس دادم و باید بگم که خدماتی که ارائه شد، بسیار با کیفیت و منطبق با توقعات من بود. فرش‌هام نو شدند انگار و با زندگی جدیدی به خانه من برگشتند.

    تیم قالیشویی فارسی با دقت بسیاری کار را انجام داده و توی زمان و موعد مقرر فرش ها رو تحویل ما دادن. همچنین، از نظر قیمتی نیز خیلی منصفانه عمل کردن. با اطمینان توصیه می‌کنم که اگر دنبال خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب هستین، به قالیشویی فارسی مراجعه کنین. ممنون از تیم حرفه‌ای و دقت شما!

    • مفتخریم از رضایت شما برای دریافت خدمات از قالیشویی فارسی تهرانپارس.

  • از خدمات شستشوی فرش دستباف توسط قالیشویی فارسی در تهرانپارس بسیار راضی بودم. فرش دستباف من رو با استفاده از متد‌های حرفه‌ای و مواد با کیفیت شستند که کاملا براق شده و به زیبایی و درخشندگی اصلی خود برگشته. تضمین سلامت و طول عمر بیشتر فرش، از دیگر مزایایی بود که با اعتماد به این مرکز دریافت کردم.

    • خیلی متشکر از لطف و نظردهی شما در سایت قالیشویی فارسی. همانطور مستحضر هستید، در سفارش بعدی با اعلام کد اشتراک خود شامل ده درصد تخفیف ویژه خدمات شستشوی فرش در قالیشویی تهرانپارس شوید.

  • خدمات قالیشویی فارسی در تهرانپارس عالیه! قیمت‌شون برای تمام فرش‌های ماشینی ثابته و هیچ مازادی بابت اعلاشویی یا روش‌های دیگر دریافت نمی کنند. این همون چیزیه که باعث شد من مشتریشون بشم و اطمینان کنم.

    • خیلی خوشحالیم که از خدمات مجموعه قالیشویی فارسی واقع در تهرانپارس راضی بودین. خدمات ما شامل مبلشویی و تعمیر فرش نیز می باشد که اماده خدمت رسانی به شما می باشیم. درضمن بابت ثبت نظر زیبایتان در سایت لطفا با اعلام کداشتراک خود می توانید از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

  • انصافا از خدمات عالی “قالیشویی فارسی” لذت بردم! نمی دونم چطوری شستن فرش های من رو، ولی فرش ها به شکلی براق و پاک‌تر از هر زمان دیگری رسیدن دست من!!! برای دوستان و آشنایانم نیز “قالیشویی تهرانپارس” را توصیه می‌کنم. مگه داریم اخه، هم قیمت ثابت داشته باشی برای شستشو! هم کارت خوب باشه! عالی هستین.

    • ممنون از لطف شما. ممنون از اینکه در این مسیر همراه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *