قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس

امتیاز بده، صدات مهمه!

یکی از بخش های اصلی در مراسم خانه تکانی ما ایرانیان شستشوی فرش هاست. تا مدت ها قبل ایرانی ها در روزهای آخر سال در حیاط خانه خود فرش ها را پهن کرده و دسته جمعی به شستشوی آن ها مشغول می شدند.

این روزها اما خانه های آپارتمانی و مشغله زیاد افراد، این مجال را به آن ها نمی دهد. از طرفی قیمت بالای فرش ها باعث شده که افراد در مورد آن ها بی گدار به آب نزنند.

شستشوی دستی فرش ها امروزه دیگر چندان رایج نیست و افراد ترجیح داده این کار را به قالیشویی ها محول کنند. این موضوع سبب شده که قالیشویی های مختلفی در سرتاسر کشور راه اندازی شوند.

در این بین اگر به دنبال بهترین قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس هستید بی شک بهترین گزینه برای شما قالیشویی فارسی است.

قالیشویی فارسی – بهترین قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس

قالیشویی فارسی را می توان یکی از بهترین و مجهزترین قالیشویی ها در فلکه دوم تهرانپارس به شمار آورد.

این قالیشویی بیشتر از 15 سال است که تأسیس شده و در زمینه شستشوی فرش ها توانسته بیشترین رضایت را از آن خود کند.

خدمات درجه یک و قیمت مناسب در این قالیشویی باعث شده که این قالیشویی انتخابی مناسب برای تمامی افراد و با بودجه های مختلف به شمار آید.

این قالیشویی عضو اتحادیه رسمی قالیشویان است و به صورت کاملاً رسمی و قانونی به فعالیت مشغول می باشد.

قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس

خدمات و ویژگی های قالیشویی فارسی – بهترین قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس

  1. قالیشویی فارسی دارای کارخانه ای اختصاصی است و از این رو توانسته از عهده کلیه امور شستشوی فرش ها به بهترین شکل برآید.
  2. این قالیشویی شستشوی انواع فرش ها اعم از فرش فانتزی، فرش دستباف، فرش ماشینی، فرش ابریشم و تابلو فرش را به بهترین شکل انجام خواهد داد.
  3. در قالیشویی فارسی ابتدا فرش ها زیر نظر برجسته ترین کارشناسان بررسی خواهد شد. بعد از آن متناسب با نوع فرش بهترین روش و متریالی درجه یک به منظور شستشوی فرش مورد نظر به کار گرفته خواهند شد.
  4. بهترین قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس در زمانی 48 ساعته فرش شما را آماده و به شما تحویل خواهد داد.
  5. این قالیشویی پس از شستشوی فرش ها، آن ها را اتوکشی نموده و پس از آن به صورت رول شده و کاورپیچ شده تحویل خواهد داد. از این رو فرش ها در طی مسیر دوباره کثیف نمی شوند.
  6. در این قالیشویی ضمن شستشوی فرش ها، خدمات ترمیم و رفو فرش ها نیز انجام خواهد شد. از خدمات ترمیمی اجرا شده در این قالیشویی می توان به لکه برداری فرش، رنگ برداری فرش، شیرازه دوزی فرش، رفو فرش، ترمیم پارگی فرش و ریشه بافی فرش اشاره نمود.
  7. این قالیشویی همچنین شستشوی مبلمان در منزل را انجام داده و از این رو شما می توانید در خانه خود به راحتی از بهترین خدمات شستشو و لکه گیری مبلمان بهره مند شوید.
  8. قالیشویی فارسی بهترین قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.
  9. شما می توانید در کنار تماس تلفنی، به صورت آنلاین نیز در سایت قالیشویی ثبت سفارش خود را انجام دهید.

در ادامه مطلبی از سوی قالیشویی فارسی به منظور شستشوی فرش در خانه آماده شده است. شما عزیزان توانسته چنانچه به هر دلیلی قصد شستشوی فرش های خود را در خانه داشته از این مطلب به منظور شستشوی بهتر قالی های خود استفاده نمایید:

نکاتی در زمینه شستشوی فرش در خانه

در صورتی که قصد شستشوی فرش های خود در خانه را دارید توصیه می شود حتما نکات زیر را در زمینه شسشوی فرش در نظر داشته باشید:

  1. ابتدا با تکاندن فرش و یا جاروکشی آن گرد و غبار آن را بگیرید و البته در این زمینه به تار و پود فرش توجه داشته باشید تا آسیبی نبیند.
  2. از عدم رنگ دهی فرش خود اطمینان پیدا کنید. برای این کار دستمال سفید و مرطوبی را روی سطح فرش بکشید. در صورتی که دستمال رنگ فرش را به خود گرفت می توان به رنگ دهی آن پی برد. در این حالت بهتر است که شستشوی فرش خود را به بهترین قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس بسپارید.
  3. به منظور خروج هر چه راحت تر آب از فرش، بهتر است فرش را بر روی سطحی سخت و شیب دار قرار دهید.
  4. بهترین آب برای شستشوی فرش، آبی با دمای متوسط و ولرم است.
  5. برای پاک کردن آلودگی های فرش خود از پودر صابون، مایع ظرفشویی و یا پودر شستشوی دستی استفاده کنید. در صورت کم بودن کثیفی فرش می توانید شوینده را با کمی آب رقیق کنید.
  6. برای شستشوی بخش زیرین فرش به هیچ عنوان شوینده های اسیدی و یا قلیایی توصیه نمی شود. چرا که این نوع شوینده علاوه بر عدم برخورداری از قدرت کافی جهت تمیز کردن سطح مورد نظر ممکن است بافت فرش را نیز دچار آسیب کنند.
  7. بعد از آن که فرش به طور کامل آبگیری شد به خوبی به کمک حوله ای پرزهای اضافی آن را بگیرید. در صورت احتمال رنگ دهی فرش بهتر است فرش را ساعتی به حال خود رها کرده تا رنگ به دیگر بخش ها نفوذ نکند.
  8. فرش را از پشت و در فضایی آزاد و به دور از نور آفتاب پهن کرده تا خشک شود.
  9. به هیچ عنوان استفاده از وسایل گرم کننده و حرارتی به منظور خشک کردن فرش توصیه نمی شود.
  10. به منظور جلوگیری از زرد شدن ریشه فرش در زمان پهن کردن آن از ریختن آب بر روی آن خودداری کنید.

با تمامی این موارد توصیه می شود شستشوی فرش خود را حدالمقدور به یک قالیشویی معتبر سپرده و از شستشوی آن ها در خانه خودداری کنید.

سخن پایانی

احتمالاً پس از خواندن این مطلب به خوبی به حرفه ای بودن قالیشویی فارسی پی برده اید. قالیشویی فارسی بهترین قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس تمامی خدمات و امکانات مورد انتظار مشتریان خود را به بهترین شکل دارا می باشد.

 این قالیشویی به خوبی توانسته تمامی خدمات مورد انتظار شما را ارائه نموده و در این زمینه نیز توانسته رضایت مشتریان خود را به خود جلب کند.

به منظور ثبت سفارش در قالیشویی فارسی تنها کافی است با شماره تماس این قالیشویی تماس گرفته و یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *