مطمئناً این اتفاق برایتان افتاده است! قالی را به قالیشویی سپرده‌اید و قالیشویی بدقولی کرده یا اینکه قالی‌ها دیر شسته و تحویل شما داده و در این مدت نظم خانه‌تان برهم خورده است اگر می‌خواهید دیگر از این قبیل مشکلات نداشته باشید باید دنبال یک قالیشویی خوش قول باشید! بهترین قالیشویی در نارمک یکی از سریع‌ترین و کار بلدترین قالیشویی هاست.شما می توانید با خیالی آسوده قالی های خود را به قالیشویی فارسی که همان سریع ترین قالیشویی در نارمک است بسپارید.

توجه کنید که هر قالیشویی سریعی لزوماً کیفیت خدمت خوبی ندارد به همین دلیل باید در انتخاب خود دقت کنید. قالیشویی فارسی علاوه بر سرعت، کیفیت خدمات بی‌نظیری دارد. و فرش‌ها را به بهترین شکل می‌شوید و به شما تحویل می‌دهد. برای اینکه بیشتر با این مجموعه آشنا شوید با ما همراه باشید تا به صورت کامل در جریان کاری کارخانه بزرگ قالیشویی و رفوگری فارسی قرار گیرید.

  • روند کاری بهترین قالیشویی در نارمک
  • قالیشویی فارسی به سرعت و کیفیت خدمات معروف شده است.

 برخی از دیگر خدمات ویژه قالیشویی فارسی قالیشویی فارسی به سرعت و کیفیت خدمات معروف شده است.

 در کشورهای پیشرفته، در صنعت قالیشویی و شستشو قالی ها، روش و متد جدیدی به کار گرفته شده است که “شوک الکتریکی” نامیده می شود، در این روش با استفاده از جریان الکتریکی، زدودن گرد و غبار و از بین بردن لکه های روی فرش انجام می شود. البته لازم به ذکر است هنوز این تکنولوژی وارد ایران نشده ولی گفته شده که این روش آسیب کمتری به زیست زده و همچنین زمان شستشو کمتری را دارد.

قالیشویی نارمک
قالیشویی فارسی به سرعت و کیفیت خدمات معروف شده است.

روند کاری سریع ترین و بهترین قالیشویی در نارمک

مطمئناً آغاز روند کاری از شما شروع می‌شود؛ ابتدا با شماره تلفن 02177784000 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت می‌کنید؛ البته می‌توانید از طریق سایت farsi-carpet.com به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. به هر حال بعد از انجام هماهنگی لازم، به سرعت از سمت مجموعه قالیشویی برای تحویل گرفتن فرش از شما اقدام می‌شود. بعد از تحویل فرش به مجموعه، مطمئن باشید که نهایتاً بعد از 48 ساعت فرش ها به شما تحویل داده می‌شود و این در واقع تفاوت قالیشویی فارسی با بقیه قالیشویی ها است. فقط 48 ساعت بدون فرش هستید و پس از آن فرش‌ها را به صورت بسیار تمیز و شیک تحویل می‌گیرید.

این قالیشویی فرش‌ها را با دقت و وسواس خاص و با مواد شوینده مخصوص به هر فرش شست‌وشو می‌دهد. پرسنل متخصص و با تجربه این مجموعه بالغ بر 15 سال است که فرش‌های مشتریان را با کیفیت هر چه بیشتر می‌شویند و تحویل مشتریان می‌دهند. فرش‌ها پس از شست‌وشو و خشک شدن، اتو می‌شود و به صورت لول و کاور شده به مشتریان تحویل داده می‌شود. اگر دقت کرده باشید عالی‌ترین کیفیت به همراه بیشترین سرعت در خدمات را می‌توانید در در بهترین قالیشویی در نارمک مانند فارسی ببینید.

قالیشویی فارسی مجهز به دستگاه تمام اتوماتیک و با قیمت مناسب، شستشوی تمامی فرش ها اعم از دستباف، گران قیمت، عتیقه، ماشینی، بامبو، پرزبلند و… را با مواد درجه انجام می دهد.

ویژگی های سریع ترین قالیشویی نارمک

در بخش بالا به خوبی متوجه شدیم که می توان از قالیشویی فارسی بهترین خدمات را انتظار داشت. در ادامه اما بیشتر با ویژگی های این قالیشویی آشنا می شویم:

1. دارای کارخانه اختصاصی و مجهز

 قالیشویی فارسی دارای کارخانه ای بزرگ به مساحت 3000 متر مربع است. این قالیشویی به جای داشتن پارکینگ یا حیاطی کوچک کارخانه ای بزرگ و وسیع را برای انجام صفر تا صد امور شستشوی قالی ها در نظر گرفته است. برای همین کلیه کارها بدون برون سپاری و درون خود کارخانه زیر نظر کارشناسان حرفه ای این قالیشویی انجام خواهد شد.

همچنین در این کارخانه برای آن که بهترین روش شستشو برای انواع قالی ها به کار گرفته شود تجهیزات و امکانات بسیار پیشرفته ای به کار برده شده است. در این قالیشویی در نارمک شستشو، خشکشویی و نیز اتوکشی فرش ها توسط به روزترین دستگاه ها انجام خواهد شد.

2. برخورداری از مجوز رسمی

 برای آن که از معتبر بودن یک قالیشویی مطمئن شد باید مجوزهای آن را بررسی کرد. قالیشویی فارسی دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه قالیشویان است. برای همین فعالیت آن به صورت کاملاً رسمی و قانونی است. لذا با خیال راحت می توان به آن اعتماد کرد. در حالی که قالیشویی های غیررسمی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و در صورت نارضایتی از کار این قالیشویی ها دست شما به هیچ جا بند نخواهد بود.

3. دارای دفتر کاری

قالیشویی فارسی به عنوان سریع ترین و بهترین قالیشویی در نارمک با خدمات ویژه، دارای دفتر کاری رسمی است. برای همین شما ضمن امکان ثبت سفارش تلفنی و اینترنتی قادر به مراجعه حضوری نیز هستید. با این کار شما می توانید با خیال راحت تری به این قالیشویی اعتماد کنید. چرا که به هر دلیلی اگر امکان برقراری ارتباط تلفنی برای شما وجود نداشت به راحتی می توانید در دفتر کاری این قالیشویی در نارمک به امور رسیدگی کنید.

قالیشویی فارسی در نارمک
شستشوی حرفه ای انواع فرش ها یکی از بزرگترین مزیت قالیشویی فارسی در نارمک می باشد.

4. شستشوی حرفه ای انواع فرش ها

کمتر قالیشویی را می توان یافت که در زمینه شستشوی هر نوع فرشی از تخصص بالایی برخوردار باشد. در واقع بسیاری از قالیشویی ها صرفاً یک روش شستشو را برای انواع فرش ها پیاده خواهند نمود. این در حالی است که هر نوع فرشی شستشوی خاص خود را طلب می کند. برای مثال قالی های دستباف بسیار حساس و دارای بافتی بسیار ظریف و آسیب پذیر هستند. لذا نیاز است که از مواد شوینده ملایم تری برای شستشوی آن ها بهره گرفت. این در حالی است که فرش های ماشینی برای پاک شدن آلودگی ها شوینده های قوی تری نیاز دارند.

بررسی و تشخیص تمامی این موارد کاملاً به دانش و تخصص احتیاج دارد. در قالیشویی فارسی کلیه این موارد توسط کارشناسان تشخیص داده می شود. برای همین در نهایت بهترین و مناسب ترین شوینده ها برای شستشوی هر فرشی انتخاب خواهد شد. در این قالیشویی در نارمک برای تمامی فرش ها همین پروسه تکرار شده و در انتخاب شوینده مناسب بیشتری دقت به کار گرفته می شود.

برخی از دیگر خدمات ویژه قالیشویی فارسی

لازم به ذکر است که قالیشویی فارسی همیشه و در هر زمانی پاسخگوی مشتریان بوده و شما در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.. به نوعی در هر 24 ساعت شبانه روز این قالیشویی پاسخگوی شما عزیزان است.

البته خدمات ارائه شده توسط قالیشویی فارسی تنها به شستشوی فرش ها محدود نمی شود.  مبل شویی در منزل نیز یکی از خدمات ویژه بهترین قالیشویی در نارمک است. متخصصان حرفه‌ای این مجموعه، مبل‌ها را در محل و با مواد شوینده مخصوص مورد شست‌وشو قرار می‌دهند تا خیالتان هم از تمیزی فرش‌ها و هم بابت پاکیزگی مبل‌ها راحت باشد.

برای همین بدون هیچ دردسری می توانید دوباره مبل های خود را تمیز و نو ببینید. با استفاده از این خدمات قالیشویی در نارمک دیگر نیازی به جابجایی مبلمان و به جان خریدن آسیب های آن ها در زمان جابجایی نخواهد بود.

علاوه بر این خدمت ویژه، خدمات دیگری مانند رفوگری و لکه‌برداری تخصصی فرش دستباف در این مجموعه صورت می‌گیرد.

به همین دلیل بدون هیچ دردسری می توانید دوباره مبل های خود را تمیز و نو ببینید. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به جابجایی مبلمان و به جان خریدن آسیب های آن ها در زمان جابجایی نخواهد بود.

قالیشویی فارسی یک قالیشویی خوب در نارمک است که با سرعت و کیفیت خدمات شناخته شده است. اگر به دنبال بهترین قالیشویی در منطقه 8 و برترین قالیشویی در فرجام هستید، فارسی گزینه مناسب شما است.

نرخ شستن قالی ها و به آیتم های زیادی بستگی دارد، مانند: جنس فرش، نرخ اتحادیه، زمان تحویل، نحوه شستشوی فرش، مواد شوینده و حتی اینکه فرش شویی متخصص در آن زمینه باشد، تاثیر مستقیم روی هزینه خشکشویی فرش دارند.

هزینه شستشوی فرش در بهترین قالیشویی نارمک

یکی از مواردی که هنگام صحبت درباره سریع ترین قالیشویی در نارمک ذهن افراد از جمله شما را ممکن است به خود درگیر کند، هزینه ها است. بسیاری از افراد به این موضوع می اندیشند که آیا سرعت عمل بالای این قالیشویی ها در افزایش قیمت خدمات آن ها تاثیرگذار است یا خیر؟
اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستید، باید بدانید بیش از هر چیز این موضوع به مرکزی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد. در برخی از قالیشویی ها بابت تحویل سریع و زودهنگام فرش ها پس از شستشو و ارائه خدمات دیگر در کم ترین زمان، هزینه جداگانه ای دریافت می شود.
این در حالی است که در مراکزی مانند فارسی به دلیل اولویت بودن تحویل سریع، هزینه به خصوصی برای آن دریافت نمی شود. زیرا نشان اعتبار ما، تحویل به موقع و خوش قولی است و از این بابت شما مجبور به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهید بود.
اما نکته حائز اهمیت این است که به طور کلی نمی توان مبلغ ثابت و مشخصی را تحت عنوان هزینه شستن فرش در سریع ترین مراکز قالیشویی در نارمک ذکر کرد. زیرا این مبلغ تحت تاثیر عوامل بسیاری کاهش یا افزایش پیدا می کند.

عوامل موثر بر قیمت شستن فرش در سریع ترین قالیشویی ها

عوامل و موارد بسیاری وجود دارند که در تعیین قیمت شستشوی فرش مورد نظر شما در قالیشویی های سریع و دارای خدمات ویژه تاثیرگذار هستند. برخی از این عوامل به قالی شما بستگی دارد و برخی نیز از مسائل بیرونی و جامعه نشات می گیرند.
چنان که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت گذاری اتحادیه قالیشویی

اولین عامل تعیین کننده هزینه شستن فرش شما در قالیشویی هایی با سرعت عمل بالا، قیمت گذاری اتحادیه قالیشویی است. سالانه این اتحادیه لیست به خصوصی از قیمت شستشوی انواع فرش را تهیه می کند و به قالیشویی ها ارائه می دهد.
مراکز عضو این اتحادیه باید دقیقا بر اساس این لیست نسبت به تعیین قیمت ها و دریافت هزینه از مشتریان اقدام کنند. این لیست قیمت گذاری هر ساله با سال های قبل و پس از خود متفاوت است. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که هنگام مراجعه شما به بهترین قالیشویی در نارمک، هزینه شستشوی فرش شما با سال قبل یکسان باشد.

ویژگی های فرش مورد نظر برای شستشو

اینکه قالی مورد نظر شما چه ویژگی هایی داشته باشد، می تواند بر افزایش یا کاهش قیمت شستشوی آن تاثیرگذار باشد. چنان که ویژگی ها و خصوصیات زیر باعث افزایش هزینه شستن فرش ها می شود:
  • متراژ زیاد
  • تراکم و شانه زیاد
  • دستباف بودن
  • عتیقه بودن
  • داشتن آسیب
  • داشتن لکه
  • نیازمند خدمات اضافی و تعمیرات
  • و بسیاری موارد دیگر.

خدمات دریافتی

در قالیشویی هایی مانند مجموعه فارسی که خدمات ویژه ای را همراه با شستشو به مشتریان ارائه می دهند، شما باید بابت بهره مندی از هر یک از خدمات هزینه جداگانه ای را پرداخت کنید. در واقع می توان گفت با استفاده از خدمات اضافی، هزینه شستشوی فرش شما در این مراکز قالیشویی در نارمک افزایش پیدا می کند.
این خدمات افزایش دهنده هزینه شستشوی قالی ها عبارت هستند از:
  • اعلاشویی
  • شستشوی چندباره
  • خدمات تعمیری مانند ترمیم، پرداخت، ریشه بافی، رفوگری وغیره
  • اتوکشی
  • و بسیاری موارد دیگر.
توجه داشته باشید که هر یک از این خدمات هزینه مربوط به خود را دارند. بنابراین نمی توان گفت با بهره مندی از کدام یک از این خدمات چه مقدار قیمت شستشوی فرش شما افزایش پیدا می کند. نکته اصلی این است که هرچه تعداد خدمات اضافی مورد نظر شما بیشتر شود، قیمت شستن قالی مورد نظر نیز بالاتر می رود.

نوسانات قیمت ها و بازار

این روزها اصلی ترین عامل موثر بر قیمت محصولات و خدمات در جوامع، نوسانات بازار و قیمت ها است. از آنجاکه دیگر قیمت ها ثابت نیستند و حتی به صورت لحظه ای تغییر می کنند، هزینه شستشوی فرش ها در بهترین مراکز قالیشویی در نارمک نیز تحت تاثیر این نوسانات متغیر است.
زیرا این نوسانات بر قیمت دستگاه ها، ابزارها، تجهیزات، مواد شوینده، آب، برق وغیره در قالیشویی ها تاثیرگذار است. به همین دلیل در بسیاری موارد با افزایش قیمت ها در بازار، قیمت خدمات قالیشویی نیز بیشتر می شود. 

تخفیفات قالیشویی!

عاملی که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند اما تاثیر مستقیم و مثبتی بر هزینه شستشوی فرش ها در مراکز قالیشویی نارمک دارد، تخفیفات است. بسیاری از مجموعه های قالیشویی مانند فارسی در مناسبت های مختلف یا تحت شرایط خاص برای مشتریان تخفیف های به خصوصی را در نظر می گیرند.
اکثر قالیشویی ها در صورتی که مشتریان سفارش خود را به شکل آنلاین ثبت کرده باشند، به آن ها تخفیف های بی نظیری ارائه می دهند. در این صورت قیمت شستن انواع فرش در این مراکز بسیار کاهش پیدا می کند. 
برخی از این تخفیف ها نیز شامل حال افرادی می شود که فرش های بیشتری را برای شستشو به مجموعه مورد نظر برده باشند. با افزایش تعداد قالی ها، هزینه شستشوی آن ها در سریع ترین قالیشویی در نارمک کمتر می شود و این همان لطف بزرگ قالیشویی هایی مانند فارسی به مشتریان عزیز است.

کلام آخر

امروزه مراکز قالیشویی بسیاری در سراسر ایران فعالیت می کنند اما بسیاری از آن ها فرش ها را به موقع تحویل نمی دهند. این در حالی است که سرلوحه بسیاری از قالیشویی ها مانند فارسی، تحویل به موقع و سریع فرش ها به مشتریان است.  روند کاری این مراکز به گونه ای است که طی 48 ساعت فرش ها را تمیز و درخشان تحویل می دهند. زیرا قالیشویی های سریع نارمک ویژگی هایی مانند کارخانه مجهز و تخصصی، مجوز رسمی وغیره را دارند.
با این اوصاف قالیشویی فارسی جز سریع ترین مراکز قالیشویی در نارمک محسوب می شود. چراکه علاوه بر موارد ذکر شده، خدمات بسیاری مانند مبل شویی، سرویس دهی به مناطق مختلف تهران، لکه برداری، رفوگری وغیره به مشتریان ارائه می شود. 
البته هزینه شستشوی فرش در این مراکز وابسته به عوامل مختلفی مانند قیمت گذاری اتحادیه، ویژگی های قالی، نوسانات بازار، خدمات دریافتی و تخفیف ها است. با تخفیفات فارسی، با کم ترین هزینه فرش خود را در کم ترین زمان و بسیار تمیز تحویل بگیرید.