امتیاز بده، صدات مهمه!

آیا تا به حال فکر کرده اید برای شستن فرش های خود در قالیشویی باید به کدام قالیشویی ها مراجعه کنید؟ آیا می دانید قالیشویی عضو رسمی اتحادیه بهترین گزینه پیش روی شما است؟
فرش های شما یکی از کالاهای ارزشمند برای شما به شمار می روند و باید تا حد امکان از این کالا به بهترین نحو مراقبت و نگهداری کنید. مهم ترین نکته در این رابطه این است که به پاکیزگی و حفظ سلامت فرش های خود دقت کافی را داشته باشید.
مراجعه به مراکز قالیشویی یکی از راه های مناسب برای شستشوی تمیز فرش ها و بدون آسیب به آن ها است. البته باید بدانید همه قالیشویی ها ضمن حفظ سلامت فرش نسبت به شستشوی درست آن اقدام نمی کنند. بنابراین اگر می خواهید از بهترین خدمات در این زمینه بهره مند شوید، باید فرش خود را به مراکز قالیشویی که عضو رسمی اتحادیه هستند بسپارید.
در ادامه به معرفی این مراکز و خدمات آن ها می پردازیم تا با تفاوت این قالیشویی ها با دیگر هم ردیفان آشنا شوید.رفع سوختگی فرش

تفاوت قالیشویی عضو رسمی اتحادیه قالیشویان با دیگر مراکز

به طور کلی امروزه بهتر است شستن فرش خود را به مراکز قالیشویی معتبر بسپارید. به این صورت فرش های شما در بهترین حالت با بروزترین دستگاه ها و مدرن ترین روش ها شسته می شود. همچنین عملیات آبگیری و خشک شدن فرش نیز به بهترین روش انجام خواهد شد.
زیرا با شستشوی فرش به روش های خانگی و در منزل به دلیل علم ناکافی و متخصص نبودن در این زمینه ممکن است با شستشوی فرش در منزل به بافت آن ها ها آسیب جبران ناپذیر وارد شود. علاوه بر این شستشوی فرش دستباف در منزل بسیار کار ریسک پذیر و خطرناکی برای فرش های شما است.
هنگامی که شما اقدام به شستن فرش ها در منزلتان می کنید؛ در آبگیری، خشک کردن و شستن فرش به صورت دستی وقت و انرژی بسیار بالایی صرف می شود. در حالی که این اقدامات در قالیشویی در کمترین زمان و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک انجام خواهد شد.
اما با این وجود اگر در این بین فرش های شما در قالیشویی ها آسیب ببینند و دچار پارگی و یا در آمیخته شدن رنگ و آسیب به بافت فرش شوند، چه اتفاقی می افتد؟ چه کسی خسارت فرش های شما را پرداخت خواهد کرد؟
برای پرداخت این هزینه و جبران این خسارت باید به اتحادیه قالیشویی شکایت کنید تا خسارت فرش شما پرداخت شود. حال اگر مرکز مورد نظر قالیشویی عضو رسمی اتحادیه نباشد، شما حق پیگیری و شکایت خود را از دست می دهید.
پس قبل از سپردن فرش های خود به قالیشویی ها از معتبر بودن این مراکز اطمینان حاصل کنید. در ادامه برای آشنایی شما با تفاوت های دیگر این مراکز با قالیشویی های دیگر، به ویژگی های مثبت قالیشویی عضو اتحادیه می پردازیم:

تابع قوانین اصناف

قالیشویی عضو اصلی اتحادیه قالیشویی تابع قوانین اصناف عمل می کنند و در این صورت همه چیز از روند شستشوی فرش، خشک کردن آن تا پرداخت هزینه ها و سایر امور طبق اصول قوانین اصناف است.
بدین گونه شما خیالتان از امنیت فرش هایتان آسوده خواهد بود و با آرامش خاطر کامل فرش هایتان را راهی قالیشویی عضو رسمی اتحادیه می کنید.قالیشویی شبانه روزی

سرویس شبانه روزی

این مراکز که عضو رسمی اتحادیه هستند، طبق قوانین اصناف 24 ساعت آماده خدمت رسانی به شما هستند و در روزهای تعطیل و جمعه ها نیز به صورت شبانه روزی سرویس دهی دارند. به طوری که از این مراکز با عنوان قالیشویی شبانه روزی نیز یاد می کنند.
بنابراین شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با این مراکز تماس بگیرید و از خدمات آن ها بهره مند شوید. چنان که دیگر بابت شستشوی فرش خود در روزهای تعطیل هیچ نگرانی نخواهید داشت.

رفوگری فرش

در قالیشویی عضو رسمی اتحادیه تهران اگر فرش های شما دارای پارگی یا سوختگی باشد، طبق قوانین و اصول قالیشویی مشکلات فرش را رفع می کنند و سپس به شستشوی آن اقدام خواهند کرد.
از آنجاکه قالیشویی و خدمات این دسته از مراکز زیر نظر اصناف است، مرتبا از طرف ارگان های دولتی درستی عملکرد آن ها در شستشوی فرش های شما طبق اصول و قوانین نظارت می شود. به همین دلیل این مجموعه ها به بهترین شکل نسبت به ترمیم و شستشوی تمیز فرش ها اقدام می کنند و هیچ گونه آسیبی به فرش شما وارد نمی شود.

قیمت بسیار پایین

قیمت شستشوی فرش همیشه از طرف اداره اصناف قالیشویی تعیین می شود و بر هزینه ای که قالیشویی عضو رسمی اتحادیه از شما دریافت می کند، نظارت کامل دارند. به همین دلیل در این مراکز مانند قالیشویی فارسی قیمت شستن انواع فرش بسیار پایین تر از سایر قالیشویی ها است.
بنابراین از نظر مالی و صرفه جویی در هزینه شستشوی فرش ها، سپردن فرش ها به یک قالیشویی عضو اصلی اتحادیه به نفع شما تمام می شود. در این مراکز هزینه در صورت رضایت صد در صد از مشتری گرفته می شود.

آبکشی کامل به صورت شرعی و بهداشتی

در قالیشویی عضو رسمی اتحادیه قالیشویان آبکشی فرش ها به صورت کاملا بهداشتی و مطابق با اصول شرعی انجام می شود. به طوری که برای کسانی که حساسیت بسیاری در مورد نجسی و پاکی دارند و معتقد به آبکشی فرش ها با اصول شرعی و دینی هستند، بسیار گزینه مناسبی است.
این دسته از افراد می توانند با خیال راحت و بدون نگرانی فرش های خود را به این مراکز بسپارند و از خدمات ویژه این مراکز در بهداشتی ترین حالت ممکن استفاده کنند.

خشکشویی مبلمان، موکت و پشتی

شستشو در مراکز معتبر قالیشویی تنها به شستشوی فرش ختم نمی شود و در آنجا شستشوی انواع پشتی، موکت و مبلمان را نیز با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می دهند. بنابراین در ایام عید که همه مشغول خانه تکانی هستند، می توانید شستشوی این موارد را به طور کامل به این مجموعه ها بسپارید.

تحویل فرش ها به صورت لول شده و کاور شدهقالیشویی با قیمت مناسب تهران

با توجه به نظارت اداره اصناف قالیشویی، مراکز قالیشویی عضو رسمی اتحادیه تهران موظف هستند که فرش ها را با استفاده از جدیدترین متدها و با بهره مندی از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه شستشو دهند و سپس به محل مربوطه ارسال کنند.
به طوری که پس از تماس با این مراکز معتبر، آن ها به منزل شما مراجعه، فرش های شما را جمع می کنند و به قالیشویی می برند. سپس بعد از شستشوی فرش ها آن ها را به خوبی آبگیری و خشک می کنند و در نهایت فرش ها را لول کرده و کاور زده با بسته بی نظیر مجددا به شما تحویل می دهند.

آشنایی با بهترین قالیشویی عضو اصلی اتحادیه

تا اینجا تلاش کردیم شما را با تفاوت قالیشویی عضو رسمی اتحادیه با دیگر مراکز آشنا کنیم. حال شاید شما به دنبال بهترین مورد از بین این مراکز باشید. در این رابطه باید بدانید بهترین مراکز عضو اتحادیه علاوه بر موارد ذکر شده ویژگی های دیگری از جمله موارد زیر را دارند:
• شستشوی فرش ها و قالی ها با معتبرترین و بروزترین دستگاه ها
• شستن انواع موکت های طرح دار و پرزدار و فرش های دستباف و ماشینی با تجهیزات مخصوص خودشان
• استفاده از مواد شوینده معتبر که به بافت فرش ها آسیب نرساند.
• شستشوی فرش دستباف با مواد ارگانیک
• مبل شویی با استفاده از دستگاه های خشکشویی.
این ها از جمله مواردی هستند که یک قالیشویی تهرانپارس و معمولی را به قالیشویی عالی با کیفیت فوق العاده تبدیل می کنند. وقتی یک قالیشویی عضو اصلی اتحادیه است، باید از اصول قوانین پیروی کند و از مواد شوینده، امکانات و دستگاه های استاندارد استفاده کند که مورد قبول اصناف و قوانین تعیین شده از سمت دولت است.
اما اگر این مراکز از به روزترین روش ها و بهترین مواد و با تجربه ترین افراد استفاده کنند، مسلما به بهترین مراکز قالیشویی عضو رسمی اتحادیه تهران مانند قالیشویی فارسی تبدیل می شوند. این مرکز علاوه بر همه ویژگی هایی که گفته شد، هزینه مناسبی را در برابر ارائه خدمات بی نظیر دریافت می کند.
ضمن اینکه در صورت انتخاب این مجموعه علاوه بر خدمات حضوری از بسیاری خدمات آنلاین نیز می توانید بهره مند شوید.

نتیجه

در این مقاله تلاش شد که شما با قالیشویی های عضو رسمی اتحادیه آشنا شوید. به طوری که در ابتدا به تفاوت اصلی این مجموعه ها با دیگر قالیشویی ها که امکان دریافت خسارت در صورت آسیب به فرش است، اشاره شد. سپس با تفاوت های دیگر این مراکز با ق آشنا شدید.
از جمله این موارد به رفوگری فرش، سرویس شبانه روزی، عملکرد طبق قوانین اصناف، دریافت هزینه مناسب وغیره اشاره کردیم. علاوه بر این ها دانستید که از بین این مراکز برخی بر دیگران برتری دارند و به ذکر ویژگی های آن ها نیز پرداختیم.
به طوری که گفته شد قالیشویی فارسی یکی از بهترین مراکز قالیشویی عضو رسمی اتحادیه قالیشویان است که تمامی ویژگی های ذکر شده در این مقاله را دارد. چنان که این مجموعه علاوه بر خدمات حضوری، خدمات آنلاین بی نظیری را با قیمت ارزان به مشتریان ارائه می دهد. برای بهره مندی از این خدمات همین الان با شماره های تماس موجود می توانید ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *