قالیشویی فارسی در محله تهران نو

قالیشویی فارسی توانسته است رضایت 85درصد مشتریان را جلب نماید.


امتیاز بده، صدات مهمه!
امروزه مجموعه‌های زیادی هستند که ادعا دارند شستشو فرش‌ها را به‌صورت تمام‌اتوماتیک انجام می‌دهند اما چگونه می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد؟ آیا تابه‌حال در مورد نحوه ارائه خدمات یک قالیشویی در تهران نو پرس‌وجو کرده‌اید؟ چه معیارهایی سبب می‌شود تا به آن مجموعه اعتماد کنید و شستشوی فرش منازلتان را به آن‌ها بسپارید؟
در این رابطه باید بدانید هر اندازه تجربه و تخصص یک مجموعه در حوزه کاری خود بیشتر باشد، خدمات بهتری را ارائه می دهد. حال در صورتی که مرکزی تجربه و تخصص خود را در حیطه قالیشویی تضمین کند، می توانید با آرامش خاطر فرش خود را به آن بسپارید. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید که با بهترین قالیشویی در تهران نو که با تخصص و تجربه خدمات خود را ضمانت می کند، بیشتر آشنا شوید.
قالیشویی تهران نو
تخصص و تجربه در قالیشویی فارسی در محله تهران نو باعث شده است تا مشتریان ثابت زیادی در این محله بتوانیم حفظ کنیم

تخصص و تجربه در بهترین قالیشویی تهران نو

امروزه مراکز و افراد بسیاری در حیطه شستشوی فرش فعالیت می کنند اما ضمن نقاط اشتراک، تفاوت هایی دارند که باعث تمایز آن ها می شود. این تفاوت ها از خدمات گرفته تا تخصص و تجربه را در برمی گیرد. اما آنچه بیش از هر چیز دیگر باعث تفاوت قالیشویی ها می شود، میزان تجربه و تخصص آن ها در این حیطه است.
بنابراین در ادامه به صورت کامل به توضیح تخصص و تجربه در این مراکز می پردازیم:

تخصص در قالیشویی

تخصص در هر حرفه ای به خصوص قالیشویی حرف اول را می زند. منظور از تخصص این است که پرسنل آن مجموعه در حیطه شغلی خود دوره های لازم را دیده باشند و به صورت تخصصی فعالیت کنند. این تخصص در قالیشویی تهران نو و دیگر مراکز شامل موارد بسیاری می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
◀️ آشنایی با انواع فرش، تار و پود و جنس آن ها
◀️ آشنایی با رنگ انواع فرش و میزان پس دهی رنگ و مواردی از این قبیل
◀️ شناخت انواع مواد شوینده و قابلیت های آن ها
◀️ اطلاع از تناسب مواد شوینده مختلف با جنس و رنگ فرش های گوناگون
◀️ آشنایی با دستگاه های دستی، اتوماتیک و تمام اتوماتیک قالیشویی
◀️ اطلاع از مدت زمان شستشوی انواع قالی ها با دستگاه های مختلف
◀️ تخصص در شستشو، آبکشی، خشکشویی، اتو و بسته بندی فرش ها
◀️ و بسیاری موارد دیگر.
 در واقع باید بدانید که پرسنل متخصص در مراکز قالیشویی نه تنها هرگز در شستشوی فرش ها دچار مشکل نمی شوند بلکه هر قالی را متناسب با شرایط خود به بهترین شکل ممکن شستشو می دهند.

تجربه در شستشوی فرش

علاوه بر تخصص، تجربه نیز در شستشوی انواع قالی ها اهمیت بسیاری دارد. به طوری که اگر می خواهید فرش شما بدون هیچ آسیبی تمیز شود، باید شستن آن را به مجرب ترین قالیشویی تهران نو بسپارید. اگر می خواهید بدانید یک مجموعه قالیشویی خوب تهران نو تا چه اندازه باتجربه است، می توانید فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار دهید که عبارت هستند از:
•سابقه فعالیت در این حوزه
•تعداد فرش های شسته شده توسط مرکز مورد نظر
•میزان رضایت مشتریان از عملکرد آن مجموعه
•تعداد سفارش های دریافتی قالیشویی 
•پرس و جو از اطرافیان و مراجعه به سایت و صفحات مجازی مجموعه مورد نظر.
شماره تماس قالیشویی فارسی در محله تهران نو
قالیشویی فارسی در تهران نو جز مجهزترین کارخانه های قالیشویی تهران با 3000 متر فضا می باشد.
با توجه به موارد گفته شده می توانید به راحتی بهترین و باتجربه ترین مجموعه قالیشویی را در تهران نو پیدا و برای شستشوی فرش های خود به آن مراجعه کنید. در این صورت قالی شما بدون هیچ گونه آسیبی شستشو و تحویل داده می شود.
زیرا تجربه در کنار تخصص به معنای این است که اشتباهاتی که در قالیشویی وجود دارد را دیگر برای شستشوی فرش شما تکرار نمی کنند. همچنین در عین حال با بهترین شیوه های شستشو آشنایی کافی را دارند. بنابراین فرشی تمیز و مانند روز اول را دریافت خواهید کرد.

مجرب ترین و متخصص ترین قالیشویی در تهران نو

حال که متوجه اهمیت تخصص و تجربه در قالیشویی شده اید، احتمالا به دنبال متخصص ترین و مجرب ترین قالیشویی تهران نو هستید. در این رابطه باید بدانید قالیشویی فارسی یکی از مراکزی است که در این منطقه به صورت تخصصی فعالیت می کند. ضمن اینکه ما با توجه به تعداد فرش های دریافتی و سابقه ای که داریم، می توان گفت در شستشوی فرش باتجربه هستیم.

قالیشویی فارسی با تجربه 15 ساله

مجموعه قالیشویی فارسی حدود 15 سال است که در زمینه شستشوی فرش و رفوگری به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. این میزان از سابقه و شستشوی بیش از 40 هزار فرش نشان دهنده تجربه ما در این حیطه است. بنابراین استفاده از خدمات ما جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نمی گذارد.
موارد بسیاری وجود دارد که تجربه 15 ساله این قالیشویی خوب تهران نو را به رخ می کشد که تنها برخی از آن ها عبارت هستند از:
•پاسخگویی 24 ساعته
•مشاوره رایگان
•امکان ثبت سفارش آنلاین در سایت مجموعه به آدرس https://farsi-carpet.com
•و بسیاری موارد دیگر.
علاوه بر این ها داشتن 6000 مشتری ثابت، روشن ترین دلیلی است که بر کیفیت خدمات و تجربه این قالیشویی تهران نو صحه می گذارد.
مرکز ما در فلکه دوم تهرانپارس، روبه روی مجتمع تجاری سیوان واقع شده است و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران به شمار می رود. 
مجموعه فارسی به مساحت 3000 متر مربع با هدف جلب رضایت مشتریان، 58 کارمند را به کار گرفته است. ما با تحویل فرش شسته شده در 48 ساعت، توانسته ایم عنوان بهترین قالیشویی در تهران نو را از آن خود کنیم.

متخصصان قالیشویی فارسی

از گذشته تا به امروز فرش ها همچون نگینی در خانه های ایرانی می درخشند و به نوعی شناسنامه و اصالت خانه های ما هستند. فرش ها که اصلی ترین نماد فرهنگ ایرانی به شمار می روند، در حال حاضر در قالب فرش دستبافت، ماشینی، فانتزی، بلژیکی، گلیم و گبه و به عنوان کفپوش یا تابلو فرش در خانه ها استفاده می شوند. 
از آنجا که اغلب فرش ها به عنوان کفپوش در خانه استفاده می شوند، بر اثر تردد و رفت وآمد یا قرار گرفتن مبلمان روی آن ها آلوده می شوند. با نشستن گرد وغبار در تار و پود، فرش مات و کدر دیده می شود و زیبایی ظاهری خود را از دست می دهد. به همین دلیل شستشوی تخصصی فرش در بهترین قالیشویی تهران نو اهمیت بسیاری دارد.
در این رابطه باید بدانید متخصصان خبره و کاردان قالیشویی فارسی با توجه به شناختی که از انواع فرش، مواد، جنس و ظرافت بافت فرش دارند، اصول شستشو را به خوبی رعایت می کنند. به همین خاطر بدون آسیب رساندن به ظاهر و اسلوب فنی فرش آن را شستشو می دهند.

بهترین قالیشویی تهران نو
یکی از مهمترین شاخصه های قالیشویی فارسی که این مجموعه را متمایز می کند گارانتی سلامت فرش می باشد.
همچنین مرکز ما در تهران نو برای ارائه خدماتی نظیر رفوگری، شیرازه دوزی، ترمیم پارگی، ریشه بافی، رنگبرداری و لکه برداری با زبده ترین کارشناسان رفوگری همکاری می کند. با توجه به این موارد می توان گفت مجموعه فارسی به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز رفوگری و مرمت فرش در تهران شناخته شده است.

ضمانت تخصص و تجربه

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های قالیشویی فارسی که باعث جلب توجه مشتریان می شود، علاوه بر داشتن تجربه و تخصص، ضمانت این دو است. ما در این مرکز قالیشویی تهران نو، تخصص و تجربه خود در شستشوی انواع فرش ها را ضمانت می کنیم.
این بدین معنا است که به صورت صد در صدی خیال شما باید از بابت شستشوی فرش های خود در مجموعه ما راحت باشد. چراکه در صورت بروز هر گونه اتفاق ناشی از بی تجربگی و عدم تخصص ما پاسخگو خواهیم بود. ضمانت بالاتر از کیفیت است و در واقع کیفیت بالای خدمات را نشان می دهد.
ارتباط آسان با قالیشویی فارسی و بهره مندی از خدمات تخصصی
باتجربه ترین و پیشروترین قالیشویی در تهران نو علاوه بر قالیشویی و رفوگری، خدمات مبل شویی در منزل نیز ارائه می دهد. کافی است جهت مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره 77336000 تماس بگیرید و به مشتریان ثابت این مجموعه تبدیل شوید. 
در این رابطه جالب است بدانید با ثبت سفارش آنلاین می توانید از تخفیف 5 درصدی مجموعه فارسی بهره مند شوید. 

کلام آخر

باتجربه‌ترین و پیشروترین قالیشویی در تهران نو علاوه بر قالیشویی و رفوگری، خدمات مبل شویی در منزل نیز ارائه می‌دهد. کافی است جهت مشاوره رایگان یا ثبت سفارش با شماره 77336000 تماس بگیرید و به مشتریان ثابت این مجموعه تبدیل شوید. لازم به ذکر است که با ثبت سفارش آنلاین می‌توانید از تخفیف 5 درصدی مجموعه فارسی بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *