امتیاز بده، صدات مهمه!

این روزها در بخش های مختلف تهران، فرش شویی های مختلفی مشغول به فعالیت هستند ولی در این بین، انتخاب یک قالیشویی در فرجام که حرفه ای و کاربلد باشد؛ به هیچ عنوان ساده نیست.

مطمئناً همه ما روزانه تبلیغات قالیشویی های زیادی را بر در و دیوار شهر می‌بینیم که هر کدام با تأکید بر ارائه خدمات باکیفیت و شستن فرش‌ها با بروزترین دستگاه‌ها، در جهت جذب مشتری هستند اما چگونه می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد؟ خود شما اگر ساکن شرق تهران هستید و بخواهید شستن فرش خانه را به یک قالیشویی بسپارید چه معیارهایی را برای انتخاب یک قالیشویی خوب در فرجام در نظر می‌گیرید؟ آیا تا به حال در مورد اهمیت این موضوع فکر کرده‌اید؟
اگر به دنبال بهترین قالیشویی فرجام هستید بی شک قالیشویی فارسی یکی از بهترین انتخاب هاست. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مجموعه قالیشویی فارسی بیشتر آشنا کنیم.

قالیشویی فارسی، بهترین قالیشویی در فرجام

مجموعه قالیشویی فارسی با بیش از 15 سال سابقه در زمینه شستشو و رفوگری فرش به‌عنوان بهترین قالیشویی در فرجام شناخته شده است. این مجموعه در فضایی اختصاصی به مساحت 3000 مترمربع انواع خدمات مربوط به شستشو و رفوگری فرش دست‌بافت، ابریشم، ماشینی، بلژیکی، ترک و فانتزی را ارائه می‌دهد. اما چه عواملی سبب محبوبیت فرش شویی در فرجام بین مشتریان شده است؟

قالیشویی فرجام
اگر از ساکنین محله فرجام می باشد، بهترین قالیشویی این محدوده، قالیشویی فارسی می باشد.

در ادامه ویژگی های قالیشویی فارسی به عنوان بهترین قالیشویی فرجام را با هم مرور می کنیم:

به‌کارگیری نیروی متخصص و کارآزموده

در قالیشویی فارسی از بهترین و مجرب ترین نیروها دعوت به عمل آمده است. مجموعه قالیشویی فارسی با یک مدیریت واحد و به‌کارگیری متخصصان و کارشناسان برتر فرش توانسته در کنار هم قرار دادن تجربه و تخصص به‌عنوان قالیشویی نمونه شناخته شود.

در این قالیشویی هر فرش ابتدا به خوبی توسط کارشناسان حرفه ای فرش شویی فارسی، کارشناسی خواهند شد. پس از آن که شرایط فرش نظیر نوع، جنس و میزان آلودگی آن بررسی شد بهترین روش جهت شستشوی فرش مورد نظر به کار گرفته می شود.

 

کارخانه فرش شویی فارسی شعبه و دفتر مرکزی آن در فلکه دوم تهرانپارس می باشد اما این مجموعه خدمات قالیشویی در فرجام را به ساکنین این محله ارائه می دهد.

 

استفاده از مواد شوینده مرغوب

از دیگر ویژگی های قالیشویی فارسی، به کار گیری مواد شوینده باکیفیت جهت شستشوی انواع فرش هاست. همان طور که می دانید برخی از فرش ها نظیر فرش دستبافت از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار هستند. برای همین طبیعی است که تاب و تحمل شوینده های قوی و عادی را نخواهند داشت. از این رو در بهترین قالیشویی در فرجام از بهترین مواد شوینده جهت شستشوی هر فرشی بهره گرفته می شود.

قالیشویی فرجام
سرویس دهی قالیشویی فارسی به ساکنین محله فرجام در کمترین زمان

مواد شوینده مورد استفاده در قالیشویی فارسی همه از نوع بهترین ها هستند و به همین دلیل کوچکترین آسیبی به بافت فرش ها وارد نخواهند کرد. این مواد ضمن شستشوی حرفه ای و تمیز فرش ها، آن ها را بسیار خوشبو و لطیف خواهند نمود.

به‌کارگیری بروزترین تجهیزات قالیشویی

مجهز بودن مجموعه قالیشویی به بروزترین تجهیزات شستشوی فرش، یکی از عمده‌ترین ویژگی‌هایی است که در انتخاب مجموعه فارسی به‌عنوان یک قالشویی در خیابان فرجام مؤثر بوده است. بدون شک با به‌کارگیری تجهیزات مدرن و بروز جهت فرش شویی، کمترین آسیب به بافت و رنگ فرش وارد می‌شود. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد در قالیشویی فارسی ضمن استفاده از تجهیزات درجه یک، با در نظر گرفتن نوع فرش، جنس، مواد و رنگ فرش از بهترین مواد شوینده جهت زدودن آلودگی و گرد و غبار از تار و پود فرش استفاده می‌کند تا بدون آسیب‌پذیری درخشش فرش را دوباره بازیابد.

پاسخگویی 24 ساعته

همه ما دوست داریم قالی های خود را به یک قالیشویی پاسخگو بسپاریم. یک قالیشویی که در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس باشد و امکان پیگیری را برای مشتریان خود فراهم نموده باشد. در این زمینه نیز بهترین قالیشویی در فرجام بهترین گزینه است.

پاسخگویی 24 ساعته در قالیشویی فارسی در فرجام
قالیشویی در فرجان با خدمات و پشتبانی همه روزه 24/7 در خدمت شماست.

بهترین قالیشویی در فرجام جهت رفاه حال مشتریان امکان پاسخگویی 24 ساعته را فراهم ساخته است. مشتریان عزیز می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با دفتر مرکزی مجموعه به شماره 77784000-021 تماس بگیرند.

همچنین قالیشویی فارسی به جز محله فرجام به تمامی محله ای منطقه 4 خدمت رسانی دارد واقع خدمات قالیشویی در منطقه 4 به عهده قالیشویی فارسی می باشد.

ثبت سفارش آنلاین

قالیشویی فارسی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همه چیز را برای یک تجربه شیرین و آسان برای مشتریان خود فراهم کند. از این رو یکی دیگر از ویژگی‌های قالیشویی فارسی که آن را به بهترین قالیشویی در فرجام تبدیل کرده است امکان ثبت سفارش آنلاین است. مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس Farsi-carpet.com سفارش خود را بدون هیچ دغدغه‌ای ثبت کرده و منتظر مراجعه پرسنل مجموعه بمانند. لازم به ذکر است تمامی سفارشات آنلاین از طرف قالیشویی فارسی مشمول 5 درصد تخفیف می‌شود.

در واقع شما به راحتی و با چند کلیک می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت کرده و از تخفیفات قالیشویی فارسی نیز بهره مند شوید.

در مجموعه فرش شویی فارسی، با تکمیل نمودن “فرم ثبت سفارش آنلاین” در کمتر از یک دقیقه به آسانی و بدون نیاز به تماس تلفنی می توانید خدمات قالیشویی در فرجام، رفوگری فرجام و مبلشویی در فرجام را بگیرید.

 

تحویل 48 ساعته

اما یکی از مهمترین ویژگی یک قالیشویی فارسی تحویل به موقع فرش است. مجموعه قالیشویی فارسی ظرف مدت 48 ساعت فرش‌ها را شسته و به صورت اتو و لول شده، کاور کرده و به مشتری تحویل می‌دهد.
قالیشویی فارسی یکی از بهترین مجموعه‌های قالیشویی در شرق تهران است و مدیران آن عقیده دارند که مشتریان و صاحبان فرش، سرمایه‌های واقعی این مجموعه هستند لذا رضایت مشتری اصلی ترین هدف آن ها به شمار می رود.

این موضوع را به خوبی می توان از میزان رضایت بالای مشتریان این قالیشویی و تعداد مشتریان ثابت آن متوجه شود.

دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه قالیشویان

این روزها که در هر جای تهران یک قالیشویی دیده می شود بسیار مهم است که از قانونی و رسمی بودن فعالیت قالیشویی انتخابی اطمینان پیدا کرد. قالیشویی فارسی یکی از معتبرترین قالیشویی های واقع در تهران است. این قالیشویی دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه قالیشویان می باشد. برای همین می توان با خیالی آسوده قالی های خود را به این قالیشویی سپرد.

پرداخت درب منزل

یکی از ویژگی ها قالیشویی فارسی که مورد محبوبیت بسیاری در بین مشتریان قرار گرفته است امکان پرداخت درب منزل می باشد. در واقع نیازی نیست که شما برای پرداخت و تحویل قالی های خود به دفتر قالیشویی فارسی مراجعه کنید. بلکه قالی ها به صورت لول و کاور پیچ شده درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد. پس از دریافت قالی ها شما می توانید از طریق دستگاه پوز سیار، هزینه را پرداخت نمایید.

حرف آخر

 قالیشویی فارسی به عنوان بهترین قالیشویی فرجام همه آن چه که از یک قالیشویی حرفه ای انتظار دارید را داراست. این قالیشویی ارائه دهنده انواع خدمات شستشوی انواع فرش، خدمات ترمیم و نیز مبل شویی به مشتریان خود می باشد. شما می توانید تنها با یک تماس یا ثبت سفارش از طریق سایت از خدمات این قالیشویی بهره مند شوید. با قالیشویی فارسی تا سال ها می توانید فرش هایی نو و تمیز داشته و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *