امتیاز بده، صدات مهمه!

تجربه و داشتن قدمت در صنعت قالیشویی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک قالیشویی است، باتجربه‌ترین قالیشویی در قنات کوثر همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و همین عامل سبب شده تا در این صنعت پایدار بماند.
مجموعه بزرگ فارسی علاوه بر قالیشویی، در حوزه‌های دیگر مانند رفوگری فرش و مبل شویی نیز به مشتریان خود خدمات مختلف ارائه می‌دهد تا نیازهای مشتریان را برآورده سازد. قالیشویی فارسی بالغ بر 15 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند و این ماندگاری تنها به دلیل ارائه خدمات باکیفیت امکان‌پذیر است. در ادامه به خصوصیات قالیشویی فارسی و همچنین معرفی بیشتر خدمات آن می‌پردازیم.

قالیشویی فارسی در محله قنات کوثر با استفاده از تجهیزات مدرن، توانسته است فرش‌ها را در زمان کوتاهی به مدت 48 ساعت شستشو کرده و (به صورت لول و کاورکشی) به مشتریان تحویل دهد.

خصوصیات قالیشویی خوب در قنات کوثر

اولین خصوصیت بهترین قالیشویی قنات کوثر پاسخگویی 24 ساعته آن است. همین موضوع موجب می‌شود تا مشتریان با اطمینان خاطر فرش‌های خود را به این مجموعه بسپارند. دومین خصوصیت عالی این مجموعه سرعت عمل و در کنار آن دقت و کیفیت در ارائه خدمات است. قالیشویی فارسی ظرف مدت 48 ساعت فرش‌ها را شسته و به صورت اتو شده و کاور شده به مشتریان تحویل می‌دهد تا بهترین کیفیت را در خدمات خود ارائه داده باشد. از طرفی این مجموعه به صورت آنلاین درخواست‌های مشتریان را ثبت می‌کند و در اولین فرصت جهت هماهنگی با آن‌ها تماس می‌گیرد.

قالیشویی قنات کوثر
یکی از محله های دیگر تخت پوشش و سرویس دهی قالیشویی فارسی قنات کوثر می باشد که تمامی خدمات رفوگری ، مبلشویی و قالیشویی در قنات کوثر را ارائه می دهد.

از دیگر خصوصیات  این قالیشویی وجود افراد متخصص در کادر خدماتی است. از آنجا که شست‌وشو فرش نیاز به تخصص دارد تمامی افراد مشغول در این واحد از تخصص و دانش کافی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که قالیشویی فارسی علاوه بر استفاده از دستگاه‌های بروز، برای شست‌وشو هر نوع فرش از مواد شوینده مخصوص آن فرش استفاده می‌کند که با توجه به جنس، نوع رنگ و نوع بافت آن انتخاب می‌شود. این مجموعه به منظور سرعت بخشیدن امور مشتریان از 58 نیروی متخصص بهره می برد.

قالیشویی فارسی به صورت 24/7 پاسخگوی مشتریان بوده و در سریع ترین زمان ممکن فرش ها را جمع آوری می کند ، همچنین فرش ها را به صورت لول شده و کاور شده تحویل می دهد.

بهترین قالیشویی قنات کوثر از لحاظ ارائه خدمات

تفکیک خدمات یکی از امتیازات قالیشویی خوب در قنات کوثر است. این مجموعه خدمات شست‌وشوی فرش، لکه‌برداری فرش، رفوگری فرش و شست‌وشوی مبلمان را انجام می‌دهد. شست‌وشوی مبلمان در منزل انجام می‌شود و بقیه خدمات در کارخانه 3000 متری این مجموعه صورت می‌پذیرد. لازم به ذکر است که خدمت قالیشویی به خدمات جزئی‌تر تقسیم می‌شود. در این مجموعه شست‌وشوی فرش دستباف، فرش ماشینی، فرش ابریشم و تابلو فرش‌ها به صورت مجزا انجام می‌شود تا هیچ گونه آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

اگر می‌خواهید یک قالیشویی در قنات کوثر انتخاب کنید شک نداشته باشید که قالیشویی فارسی می‌تواند بهترین گزینه باشد زیرا علاوه بر تخصص و تجربه، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کلام آخر

تجربه و سابقه در صنعت قالیشویی از جمله عوامل بسیار حیاتی در موفقیت یک قالیشویی محسوب می‌شود. ماهمانگونه که اشاره شد، قالیشویی قنات کوثر (قالیشویی فارسی) با تاریخچه‌ی بلندی از ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، به عنوان یکی از برترین و پایدارترین نام‌ها در این صنعت شناخته می‌شود.

مجموعه فارسی، علاوه بر فعالیت در حوزه قالیشویی، دسترسی به خدمات متنوع در زمینه‌های دیگر نظیر رفوگری فرش و مبل شویی را نیز فراهم می‌کند تا بتواند به بهترین شکل به نیازهای مشتریان پاسخ دهد. این مجموعه با بیش از 15 سال تجربه در این حوزه، به مشتریان خدمات با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. در ادامه، به معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد قالیشویی فارسی و همچنین خدمات ارزشمندی که ارائه می‌دهد، پرداختیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *