آشنایی با خدمات ترمیم فرش قالیشویی در نظام آباد

امتیاز بده، صدات مهمه!

با بهره مندی از خدمات ترمیم و تعمیر فرش بهترین مرکز قالیشویی در نظام آباد (قالیشویی فارسی)، قالی شما مانند روز اول خود سالم و زیبا خواهد بود. امروزه با توجه به اهمیت و قیمت فرش ها کم تر کسی هنگام بروز آسیب در قالی خود، آن را تعویض می کند. در بسیاری از موارد افراد ترجیح می دهند فرش خود را تعمیر و مدتی دیگر از آن استفاده کنند. به همین دلیل در بسیاری از مراکز قالیشویی علاوه بر خدمات شستشوی فرش، خدمات تعمیر و ترمیم نیز وجود دارد. این خدمات شامل موارد مختلفی می شود که نه تنها ظاهر بلکه باطن قالی را بهبود می بخشند. البته همه قالیشویی ها چنین خدماتی ندارند. بنابراین شما ابتدا باید بدانید خدمات ترمیم چه مواردی هستند و به کدام یک از آن ها نیاز دارید. سپس باید بهترین قالیشویی را برای بهره مندی از خدمات مورد نیاز خود پیدا کنید.

آشنایی با خدمات ترمیم فرش قالیشویی در نظام آباد

طی چند سال اخیر مصرف گرایی به اندازه ای بود که تعمیر وسایل و لوازم معنایی نداشت. چرا که افراد برای پیروی از مد یا بلافاصله پس از مشاهده آسیب در وسایل، آن ها را دور می انداختند. فرش ها نیز از قاعده مستثنی نبودند.

اما این روزها قالی یکی از ارزشمندترین اجزای منازل به شمار می رود. چرا که قیمت اکثر قالی ها به خصوص مدل های دستباف و خاص بسیار زیاد است. بنابراین نه تنها مراقبت و نگهداری آن ها اهمیت زیادی دارد بلکه در صورت بروز آسیب، افراد نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

برای رفع انواع آسیب فرش ها باید به مراکز قالیشویی مراجعه شود که ضمن شستشو، کلیه خدمات تعمیر و ترمیم را ارائه دهند. این خدمات به صورت جداگانه ارائه می شوند و هر یک مناسب رفع یکی از آسیب ها هستند. بنابراین در ادامه برای آشنایی شما به معرفی آن ها می پردازیم:

لکه برداری

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که نوشیدنی یا خوراکی روی فرش بریزید و لکه آن برطرف نشود؟ یکی از خدمات ترمیم فرش شامل لکه برداری می شود که نگرانی بابت این لکه ها را از بین می برد. اگرچه این خدمات بیشتر برای قالی دستباف کاربرد دارد اما لکه برداری برای فرش های ماشینی نیز انجام می شود.

این خدمات قالیشویی در نظام آباد به گونه ای است که ابتدا نوع لکه، وسعت و میزان ماندگاری آن بررسی می شود. سپس متخصصان لکه برداری با کمک بهترین مواد شوینده که ضمن رفع لکه باعث بروز آسیب دیگری در قالی نشوند، آن را پاک می کنند. در این صورت علاوه بر اینکه فرش مثل روز اول می شود، حتی جای نگرانی از بابت آسیب به رنگ یا بافت آن وجود ندارد.

شیرازه دوزی

یکی دیگر از خدمات ترمیم در قالیشویی منطقه 7، شیرازه دوزی است. شیرازه به بافت های مخصوص و به شکل میله ای در سمت راست و چپ قالی ها گفته می شود. گاهی اوقات شیرازه قالی ها پس از سال ها استفاده یا رفت و آمد زیاد دچار پوسیدگی و پارگی می شوند.

در این صورت اگر برای تعمیر آن اقدامی نشود، قالی به مرور از بین می رود اما با وجود خدمات شیرازه دوزی می توان آن را سریع تعمیر کرد. شیرازه دوزی به شکلی است که ابتدا متخصصان قالیشویی در نظام آباد، شیرازه های قدیمی و پوسیده را از فرش جدا می کنند.

سپس شیرازه ای جدید و مشابه به شیرازه پوسیده از نظر رنگ و جنس به کناره های قالی دوخته می شود. شیرازه دوزی بر افزایش طول عمر قالی ها تاثیر بسیاری دارد.

رفوگری فرش

رفوگری نه تنها یکی دیگر از خدمات برای تعمیر و ترمیم قالی ها به شمار می رود بلکه پس از هنر بافتن قالی، هنر دوم افراد فعال در این زمینه است. زمانی به خدمات رفو نیاز پیدا می کنید که قالی شما بر اثر هر گونه حادثه از جمله سوختگی، پارگی، پوسیدگی وغیره آسیب جدی دیده باشد.رفوگری فرش قالیشویی نظام آباد

چنان که حتی تار و پود و به اصطلاح چله فرش دچار مشکل شده باشد. در این صورت با هنر دست رفوگران متخصص و حرفه ای تمامی این مشکلات برطرف می شود. آن ها با کمک ابزارآلات مخصوص مانند موارد زیر تار و پودهای پوسیده را با تار و پودهای جدید جایگزین می کنند.

  • انگشتانه؛
  • کلاف؛
  • نخ و سوزن؛
  • موم و درفش؛
  • و چاقوی بافت.

رفوگری بیشتر برای فرش هایی انجام می شود که از نظر قیمت یا قدمت ارزش زیادی داشته باشند. در بهترین مراکز قالیشویی در نظام آباد مانند قالیشویی فارسی امکان بهره مندی از این خدمات وجود دارد.

ترمیم پارگی

گاهی اوقات زمانی که یک قالی دچار پارگی می شود، افراد تصور می کنند هیچ راهی برای رفع مشکل آن وجود ندارد. این در حالی است که در صورت استفاده از خدمات ترمیم پارگی به راحتی می توان قالی را تعمیر کرد.

ترمیم پارگی مراحل به خصوصی دارد و در ابتدا قسمت پاره شده را با کمک قیچی های تیز و مخصوص برش می دهند. سپس با استفاده از تکه فرشی مشابه آن را جایگزین می کنند. این تکه فرش از قالی هایی است که قابل استفاده نیستند. اتصال تکه فرش با کمک نخ و سوزن های مخصوص و با روش دوخت و دوز به قالی پاره متصل می شود.

ریشه بافی

از دیگر خدمات تعمیری فرش در قالیشویی خوب در نظام آباد می توان به ریشه بافی اشاره کرد. ریشه یک قالی، ضامن سلامت و ماندگاری آن است. زمانی که قالی ها سال ها زیر پا باشند، به مرور ریشه آن ها دچار آسیب می شود.

آسیب به ریشه به معنای آسیب به خود فرش است اما با خدمات ریشه بافی قالیشویی در نظام آباد می توانید سال ها مجددا از قالی خود استفاده کنید. برای ریشه بافی ابتدا ریشه های پوسیده را از قالی جدا می کنند. سپس ریشه های جدید توسط افراد متخصص به آن بافته می شود.

رنگ برداری

اگر قالی دستباف داشته باشید، احتمالا تحت تاثیر شستشو یا ریختن آب و نوشیدنی متوجه اختلاط رنگ در فرش خود شده اید. برخی از قالی های دستباف با رنگ های طبیعی بافته می شوند. به همین دلیل اختلاط رنگ در آن ها پیش می آید و باعث نگرانی صاحبان می شود.

این در صورتی است که اگر از خدمات رنگ برداری استفاده کنید، به راحتی مشکل برطرف خواهد شد. این خدمات بسیار تخصصی است و با کمک مواد و ابزار مخصوص توسط متخصصان انجام می شود. در نتیجه دیگر خبری از اختلاط رنگ ها نخواهد بود و قالی به شکل و شمایل اولیه برمی گردد.

هزینه خدمات ترمیم فرش شویی در نظام آباد

هزینه خدمات ترمیمی قالیشویی در نظام آباد هرگز نباید شما را نگران کند. چرا که تعرفه آن ها به صورت سالانه توسط اتحادیه قالیشویی تعیین می شود. همچنین هزینه هر یک از خدمات با دیگری کاملا متفاوت است. علاوه بر این ها عوامل دیگری نیز بر هزینه خدمات تعمیر فرش تاثیر دارد که عبارت هستند از:

  • نوع خدمات؛
  • وسعت آسیب؛
  • نوع فرش؛
  • و مرکزی که به آن مراجعه می کنید.

بنابراین برای کاهش هزینه ها به بهترین فرش شویی نظام آباد با خدمات قیمت مناسب مراجعه کنید.

بهترین قالیشویی در نظام آباد برای ترمیم و تعمیر ارزان فرش

اگر به دنبال یک قالیشویی قیمت مناسب نظام آباد هستید، قالیشویی فارسی در خدمت شما است. ما در قالیشویی فارسی تمامی خدمات شستشو و تعمیر و ترمیم فرش را برای مشتریان داریم. چنان که امکان بهره مندی از یکایک خدمات ترمیم قالی ذکر شده در فارسی وجود دارد.بهترین قالیشویی در نظام آباد برای ترمیم و تعمیر ارزان فرش

تفاوت ما با دیگر مجموعه های قالیشویی مرکز تهران شامل موارد زیر می شود:

  • عضویت رسمی در اتحادیه: عضویت ما در اتحادیه به معنای کیفیت خدمات و امکان شکایت و دریافت خسارت در صورت نارضایتی است؛
  • دریافت هزینه ثابت و مناسب: ما مناسب ترین هزینه را مطابق با تعرفه اتحادیه دریافت می کنیم و قیمت خدمات ما ثابت است.

برای بهره مندی از انواع خدمات بهترین قالیشویی نظام آباد، یک تماس با مجموعه فارسی کافی است تا سفارش خود را ثبت کنید.

کلام آخر

یکی از بهترین خدمات بهترین قالیشویی در نظام آباد، ترمیم و تعمیر فرش است. دیگر زمان تعویض قالی ها گذشته است و با توجه به ارزش آن ها از نظر قیمت و قدمت، تعمیر قالی ها اهمیت بسیاری دارد. به همین خاطر در قالیشویی ها خدماتی تحت این عنوان عرضه می شوند که با یکدیگر تفاوت دارند.

این خدمات شامل شیرازه دوزی، ریشه بافی، ترمیم پارگی، رنگ برداری و لکه برداری می شوند. با استفاده از این خدمات می توان کلیه مشکلات قالی ها از لکه داشتن و اختلاط رنگ ها گرفته تا پوسیدگی و پارگی را برطرف کرد. بدین شکل طول عمر فرش افزایش پیدا می کند.

البته هزینه این خدمات با یکدیگر تفاوت دارد و تحت تاثیر عوامل مختلف مانند قالیشویی منتخب شما برای بهره مندی از آن ها تعیین می شود. برای بهره مندی از خدمات ترمیم فرش با قیمت مناسب و ثابت می توانید با قالیشویی فارسی تماس بگیرید. با فارسی زیبایی و سلامتی را به قالی خود برگردانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *