بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

امتیاز بده، صدات مهمه!

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم 

اگر نگاهی به خانه ایرانیان درهر کجای جهان بیاندازید، فرش را جزئی اصلی و جداناپذیر از دکوراسیون خانه می یابید. از گذشته تاکنون فرش های ایرانی زبانزد خاص و عام بوده و صادرات آن به کشورهای دیگر، بخشی از اقتصاد دولت و کشور را تامین می کند. در این میان مسئله مهمی که همواره مورد توجه قرار میگیرد، شستشوی آنهاست. اکثریت شما که این مقاله را میخواهید، روش شستشوی فرش در گذشته را به خاطر دارید. فرش را داخل حیاط می انداختند و اهل خانواده در صفا و صمیمیت به شستشو می پرداختند. با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، قالیشویی ها جای روش های قدیمی را گرفت. یکی از این قالشویی ها، قالیشویی فارسی است. هر چند در سطح شهر با تعداد زیادی از قالیشویی مواجه خواهید شد. اما مسئله اینجاست؛ کدام یک از آنها توانسته لقب بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم را به خود اختصاص دهد؟

فرش ها به نوعی روح خانه هستند. نیاز است هر از چندگاهی با شستشوی صحیح آنها، روح تازه ای به خانه می دمید. چگونه میتوان با خیالی آسوده فرش های دوست داشتنی مان را به یک قالیشویی بسپاریم؟ چگونه بدانیم بهترین قالیشویی سطح شهر کدام است؟

در این محتوا در نظر داریم توضیحاتی را در این باب خدمت شما ارائه دهیم و بگوییم یک قالیشویی معتبر و خوب باید از چه ویژگی هایی بهره مند باشد. اگر شما نیز دوست دارید گزینه ای مطمئن برای سپردن قالی های خود به آن جهت شستشوی حرفه ای انتخاب کنید توصیه می شود این مطلب را از دست ندهید  در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

قالیشویی در تهرانپارس فلکه سوم

ویژگی قالیشویی خوب را بشناسید

اکثریت غریب به اتفاق خانواده های ایران دو بار در سال فرش های خود را به دست قالیشویی ها می سپارند. یکبار در نزدیکی عید که قصد نو شدن فصل و خاک گیری و تمیزکاری است. و بار دیگر در اواخر شهریور. زیرا بر این عقیده اند که در این فصل به دلیل وجود آفتاب طبیعی، رنگ و شفافیت فرش از بین نخواهد رفت. و هیچ آسیبی متوجه فرش نخواهد شد. با این حال برای شستشوی اتوماتیک نیاز است تا بهترین قالیشویی ها با بهترین امکانات را بیابیم. پس یک قالیشویی خوب باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

 

*مجوز و اعتبار لازم را داشته باشد

در اختیار داشتن جواز کسب و مجوزهای لازم که برای ارائه خدماتی همچون قالیشویی نیاز است را در اختیار داشته باشد. در این میان نباید از سابقه و اعتبار قالیشویی غافل شوید. این دو مورد را میتوان جزء مهم ترین ملزومات بهترین قالیشویی شهر دانست. این مسئله به گونه ای‌ست که به راحتی میتوانید از مراجع مرتبط، استعلام را دریافت کنید.

مسئله دیگری که میتواند به اعتبار قالیشویی کمک کند، محل ارائه خدمات آنهاست. مطمئنا تبلیغات این چنینی را دیده اید؛ قالیشویی در شمال تهران، قالیشویی در فرمانیه، قالیشویی در ولنجک و… . این نوع از تبلیغات که به مکانی خاص اشاره می کند، آیا واقعا در آن مناطق دارای دفتر می باشند؟ در اختیار داشتن دفتر میتواند به اعتبار بخشی آنها تا حدود زیادی کمک کند.

 

* بهترین قالیشویی باید دفتر داشته باشد یا کارخانه؟

برای پیدا کردن بهترین قالیشویی تهران نباید صرفا به دفتر کار آنها اکتفا کنید. زیرا مسائل فنی بسیار بااهمیت تر می باشند. بهترین قالیشویی نه تنها باید دفتری معتبر داشته باشد بلکه باید از پرسنل مجرب و کارآزموده نیز برخوردار باشد تا در مکانی خاص و با شرایطی کاملا استاندارد، بتوانند خدمات رسانی را در بهترین شکل ممکن به اجرا درآورند. به همین دلیل است که گفته می شود، در اختیار داشتن تنها یک دفتر یا یک پارکینگ یا سوله به تنهایی کفایت نمی کند.

از گذشته تاکنون فرش های بسیار نفیسی بافته می شوند. خصوصا که فرش هر خانه ای برای اعضای آن خانواده بسیار ارزشمند است. پس باید در شستشوی آنها نهایت حساسیت و وسواس را به خرج داد. بهره گیری از دستگاه های پیشرفته مدرن معمولا بهترین گزینه ای است که قالیشویی ها در نظر میگیرند.

 

* کار را به کامل ترین شکل ممکن تحویل می دهند

شاید وقتی از قالیشویی صحبت می کنیم، تنها یک کار خاص در ذهن شما شکل میگیرد. به عنوان مثال همگی به شستن قالی، فرش یا گلیم فکر می کنید. اما باید بدانید قالیشویی زمانی در زمره بهترین ها قرار میگیرد که خدمات گسترده تری را ارائه دهد و حاشیه های بیشتری را در شستیوی قالی متقبل شود. از جمله این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفوگری کامل فرش
  • از بین بردن لکه ها
  • شستشوی کامل فرش
  • چرم دوزی فرش
  • دو گره در فرش
  • ترمیم یا جایگزینی کامل ریشه
  • شستشوی کامل تابلو فرش
  • و…

هر چند ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی وجود دارد که کمک می کند بهترین قالیشویی شهر را پیدا کنیم. با این حال توصیه می کنیم به کارشناسان و متخصصان سایت قالیشویی آنلاین فارسی مراجعه کنید. آنها اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران کدام است؟

وقتی صحبت از شستشوی فرش می شود، اولین چیزی که در ذهن افراد شکل میگیرد این است؛ بهترین قالیشویی تهران کدام است؟

باید بگوییم انتخاب بهترین قالیشویی تهران با ملاک های یک خانواده ارتباط مستقیمی دارد. هر خانه ای از فرش های نفیس و قالی های گران قیمت برخوردار است. پس این خانواده ها هستند که براساس فرش هایی که در اختیار دارند، قالیشویی مناسب را پیدا می کنند.

ما به شما حق می‌دهیم که انتخاب یک قالیشویی و سپردن فرش‌ و گلیم ‌ها به آنها کار چندان آسانی نیست. برخی از خانواده ‌ها در فضای مجازی دنبال بهترین قالیشویی می‌گردند و برخی دیگر ممکن است به توصیه اطرافیان و دوستان و آشنایان این انتخاب را انجام دهند.

برخی از افراد ملاک هایشان را بر پایه معیارهای فنی و تخصصی و کارشناسی می گذارند. برخی دیگر معیارهایشان را به میزان رضایت مندی مشتریان قبلی و ارزیابی آنها تعمیم می دهند. در این میان نباید از ملاک هایی مانند سرعت، دقت، کیفیت انجام کار و حتی تجهیزات و عملکرد پرسنل غافل شوید. براساس تحقیقات صورت گرفته، قالیشویی آنلاین فارسی با در اختیار داشتن این ملاک ها توانسته خود را در زمره بهترین ها جای دهد.

قالیشویی نیروهوایی

بهترین قالیشویی تهران کجاست؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد؛ در اختیار داشتن دفتر کار، فارغ از کارخانه ای برای شستشوی فرش ها بسیار حائز اهمیت است. قالیشویی آنلاین فارسی نیز همانطور که از اسمش پیداست، فعالیت خود را به صورت آنلاین انجام می دهد. اما این مسئله دلیل بر این نیست که دفتر کاری برای مراجعه مخاطبان نداشته باشد.

فارغ از این موارد، این مقاله در تلاش است تا به شما کمک کند، بهترین قالیشویی تهران را بیابید و با خیالی آسوده فرش های ارزشمند خود را به آنان بسپارید. همکاری را معتبرترین و بهترین قالیشویی های تهران کمک می کند تا نه تنها میزان رضایتمندی شما از شستشو و نحوه عملکردشان افزایش پیدا کند. بلکه محیطی شاداب را پس از شستشوی فرش در خانه تجربه نمائید.

بهترین قالیشویی تهران چه خدماتی دارد؟

وقتی بهترین قالیشویی تهران را براساس ملاک ها و معیارهای پیدا کردید، یکی از سوالاتی که ذهن تان را مشغول می کند این است؛ بهترین قالیشویی تهران چه خدماتی دارد؟ در اینجا شما را با برخی از خدمات آنها آشنا خواهیم کرد؛

 

*رفوگری

بسیاری از فرش ها به واسطه گذشت چندین سال از عمرشان، معمولا کمی فرسوده می شوند و حتی بخشی از گره های آنان باز خواهد شد. همچنین این امکان وجود دارد که برخورد جسمی تیز به فرش، آسیب هایی را به آن وارد کند و یا اجسام داغ، آن را بسوزاند. در چنین شرایطی خرید یک فرش دیگر با توجه به هزینه های بالای خرید فرش نو، به هیچ عنوان از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود. از طرفی ممکن است فرش مورد نظر برای شما از نظر معنوی بسیار ارزشمند باشد. برای همین بسیار مهم است که به شکلی حرفه ای فرش ترمیم پیدا کند.

اینجاست که رفوگری فرش نمود پیدا می کند. با کمک رفوگری میتوان تمامی مشکلات پیش آمده را ترمیم و بازسازی نمود.. شما می توانید روی خدمات حرفه ای تیم فارسی در زمینه ترمیم و رفو فرش ها حساب باز کنید.

در حین ثبت سفارش در قالیشویی آنلاین فارسی میتوانید اعلام کنید که فرش شما نیاز به رفوگری دارد. حتی امکان بررسی کارشناسان و متخصصین جهت اطمینان نسبت به رفوگری نیز وجود دارد.

 

*سیستمی مدرن و مکانیزه دارد

محال است به بهترین قالیشویی تهران مراجعه کنید و با سیستم هایی مدرن و مکانیزه روبرو نشوید. در اختیار داشتن تجهیزاتی مکانیزه مانند خشک کردن فرش، سانتریفیوژ‌های لوله‌ای با دور بالا، ماشین‌های مکانیزه‌ی شستشو، گردگیر و شلاق‌زن، ماشین‌آلات رفوگری و دوخت مواجه نشوید. تمامی اینها تجهیزاتی هستند که در یک کارخانه مدرن و مکانیزه قالیشویی رویت می شود.

قالیشویی فارسی نیز به عنوان بهترین قالیشویی تهران دارای تمامی این تجهیزات می باشد. از این رو شما مطمئن خواهید بود که با بروزترین و پیشرفته امکانات شستشوی فرش های شما انجام خواهد شد. در این قالیشویی برای شستشوی هر فرش از دستگاه متناسب با آن استفاده می شود. برای همین هیچ یک از فرش ها حتی فرش های دستبافت که حساسیت بالایی دارند کوچکترین آسیبی نمی بینند.

 

*با سرعت و در دسترس هستند

فرش را میتوان از جمله حیاتی ترین و مهم ترین وسیله خانه دانست. در واقع محوریت خانه را به خود اختصاص می دهد. نبودن آن تحمل فضای خانه را سخت و دشوار می کند. در حال حاضر شاید بسیاری از خانه های ایرانی، دارای مبلمان و تحت هستند، اما باز هم بر روی فرش نشست و برخاست می کنند و عدم وجود آن میتواند ناراحت کننده باشد. یکی از خدمات بهترین قالیشویی تهران میتواند؛ شستشو و تحویل فرش ها به صورت خشک شده در کوتاه ترین زمان ممکن باشد.

شما می توانید قالی های خود را تنها پس از 48 ساعت از قالیشویی فارسی تحویل بگیرید. تعداد بالای پرسنل این قالیشویی به عنوان بهترین قالیشویی تهران باعث شده که حتی سفارشات در تعداد بالا نیز در سریع ترین زمان ممکن تحویل داده شوند. برای همین می توان حتی برای پیش از مراسمات مختلف و زمانی که برای تحویل فرش های خود عجله دارید نیز روی این قالیشویی حساب باز کنید.

*دارای حرفه ای ترین پرسنل می باشند

 طبیعی است که برای ارائه خدمات حرفه ای تنها تجهیزات و دستگاه های پیشرفته کافی نخواهد بود. این که انتخاب شود چه دستگاهی برای چه فرشی مناسب است نیز می تواند به اندازه وجود دستگاه های به روز حائز اهمیت باشد. برای همین یک قالیشویی خوب باید دارای پرسنل و کارکنانی حرفه ای و متخصص باشد.

در قالیشویی فارسی تمام نیروهای فعال، دوره دیده هستند و به خوبی هر فرشی را می شناسند. هر فرش با ورود به کارخانه بزرگ فارسی، توسط کارشناسان این تیم مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. پس از آن نوع با توجه به نوع فرش، میزان آلودگی و حساسیت آن، بهترین روش جهت شستشوی این قالی ها به کار گرفته می شود.

لذا شما می توانید مطمئن باشید که به واسطه مشکلاتی نظیر بی تجربگی یا نداشتن تخصص نیروها، فرش ها آسیب نمی بینند.

قالیشویی مجیدیه

* از بهترین مواد شوینده استفاده می کنند

این که قالی ها با چه موادی شسته می شوند نیز بسیار مهم است. هر قالی باید با توجه به نوع و بافتی که داشته و براساس میزان آلودگی باید با شوینده مناسب خود شسته شود. خیلی از قالیشویی های غیرحرفه ای برای شستشوی انواع فرش ها، یک شوینده ثابت را به کار خواهند گرفت و به همین دلیل صاحب فرش مدتی بعد از تحویل فرش به خوبی متوجه فرسودگی آن می شود.

این در حالی است که در بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم، بهترین و مرغوب ترین شوینده ها به کار برده می شوند. قالیشویی فارسی همواره در انتخاب شوینده مناسب برای هر فرش دقت بالایی به کار خواهد گرفت.

کلام آخر

در این مقاله شما را با بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم آشنا کردیم. ویژگی هایی که میتواند به شما در انتخاب یک قالیشویی خوب کمک کند را شرح دادیم. حتی خدمات موجود در بهترین قالیشویی شهر را برای شما توضیح دادیم. با این حال اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده، توصیه می کنیم به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان ما اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار خواهند داد.

1 دیدگاه

  • من چندساله فرشامو میدم قالیشویی فارسی خیلی راضیم برخورد خوب پرسنلشون و خدماتشون عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *